The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سپر لیگ سیزن سکس ملتوی ہونےکا امکان

کراچی: عالمی وبا کرونا کے باعث پاکستان سپرلیگ سیزن سکس ملتوی ہونےکا امکان پیدا ہوگیا ہے۔

ذرائع کے مطابق ملک میں ایک بار پھر کرونا کیسز بڑھنے لگے ہیں، جس کے باعث کراچی میں جاری پاکستان سپر لیگ سیزن 6 کے انعقاد پر سوالیہ نشان لگ گیا ہے۔

کرونا کے بڑھتے کیسز کے باعث پی ایس ایل انتظامیہ اور ٹیم مالکان کا ہنگامی اجلاس جاری ہے، اجلاس میں کرونا کیسز بڑھنے کے بعد کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا جارہاہے، اس بات کا امکان پیدا ہوگیا ہے کہ پاکستان سپرلیگ سیزن سکس کو فوری طور پر ملتوی کیا جائے گا۔

اطلاعات یہ بھی ہے کہ پی ایس ایل میں شامل ایک غیر ملکی کھلاڑی آج رات اپنے وطن واپس لوٹ جائیں گے، پی ایس ایل کے آغاز سے اب تک سات افراد کووڈ کا شکار ہوچکے ہیں۔کورونا کیسزدوسری جانب پی سی بی کی جانب سے کہا گیا تھا کہ پاکستان سُپر لیگ (پی ایس ایل) کے سیزن 6 میں شامل دو ٹیموں کے مزید تین کھلاڑیوں کے کرونا ٹیسٹ مثبت نکل آئے ہیں، علامات ظاہر ہونے پر گزشتہ روز دوپہر میں ان کھلاڑیوں کے کرونا ٹیسٹ کروائے گئے تھے، جس کے باعث ان کھلاڑیوں نے بدھ کے روز منعقدہ میچز میں شرکت نہیں کی تھی۔

یہ بھی پڑھیں:  پی ایس ایل 6 : مزید 3 کھلاڑی کورونا کا شکار

اس سے قبل پی ایس ایل 6 میں تین کھلاڑیوں اور ایک آفیشل میں کرونا کی تصدیق ہوئی تھی ، جس میں اسلام آباد یونائیٹڈ کے فواد احمد اور لوئس گریگری اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ٹام بینٹن شامل تھے۔

کرونا مثبت آنے کے بعد تینوں کھلاڑیوں اور کراچی کنگز کے فیلڈنگ کوچ کامران خان کو دس دن کے لیے فوری طور پر قرنطینہ کردیا گیا تھا۔

یاد رہے اسلام آباد یونائیٹڈ کے آسٹریلوی اسپنر فواد احمد کرونا وائرس میں مبتلا ہوئے تھے جس کے بعد اسلام آباد یونائیٹڈ اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کا میچ ایک روز کے لیے ملتوی کردیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں