انتظارگھڑیاں ختم : دبئی میں پی ایس ایل کی شاندار افتتاحی تقریب -
The news is by your side.

Advertisement

انتظارگھڑیاں ختم : دبئی میں پی ایس ایل کی شاندار افتتاحی تقریب

دبئی: انتظار کی گھڑیاں ختم پاکستان سپر لیگ کی شاندار افتتاحی تقریب دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم کی گئیں۔

پاکستان کی پہلی سپرلیگ کی افتتاحی تقریب میں دبئی کرکٹ اسٹیڈیم پاکستان پرچم میں رنگ گیا، کانٹ ڈاؤن کے بعد پاکستان سپرلیگ کی افتتاحی تقریب شروع ہوئی، آسمان پررنگ اورنور کی برسات سے جگمگا اٹھا۔

قومی ترانےسے پی ایس ایل کی تقریب شروع ہوئی، بختاور بھٹوزرداری بھی تقریب میں موجود،تقریب کا آغاز بختاور بھٹوزرداری نے بٹن دبا کر شروع کیا، پاکستان سپرلیگ کی افتتاحی تقریب کے مہمان خصوصی شیخ نہیان بن مبارک تھے۔

پی ایس ایل کی شاندارافتتاحی تقریب قومی ترانے پرشرکا اٹھ کھڑے ہوئے، اے پی ایس کے146طلبہ اور5اساتذہ اسٹیڈیم میں موجود ہیں.

پاکستان سپرلیگ کے سربراہ نجم سیٹھی کاکہناہےکہ پاکستانی پرامن لوگ ہے جو کرکٹ کھیلنا بھی جانتے اورکھلانا بھی جانتے ہیں ۔

پاکستانی گلوکارعلی ظفر اورشان پال کی نے مشہورگیتوں پر پرفارمنس سے شائقین کے دل جیت لیے،تقریب کی شروعات علی ظفرکے گانے سے ہوئی، علی ظفرکی آوازکے جادو نے تماشائیوں کو جھومنے پر مجبور کردیا۔ جس کے بعد انہوں نے مختلف دھنوں سے شائقین کو محظوظ کیا۔

جمیکن گلوکار شان پال نے عمدہ پرفارم کر کے تقریب کو چار چاند لگا دیئے، افتتاحی تقریب میں پی ایس ایل کی پانچ ٹیموں کے کھلاڑیوں کے ساتھ ٹیم مالکان نے بھی شرکت کی۔

پاکستانی اداکار مہب مرزا اوراہلیہ آمینہ شیخ نے بھی افتتاحی تقریب میں رنگ جمائے، انتظامیہ کی جانب سےتماشائیوں میں جگمگاتے رسٹ بینڈ مفت تقسیم کئے گئے۔

 

اسٹیڈیم میں آمد کے موقع پر پی ایس ایل کے پانچ ستارے کراچی کنگز، پشاور زلمی، لاہور قلندرز، اسلام آباد یونائٹڈ اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کےکھلاڑی پرجوش نظر آئے۔

پاکستان سپر لیگ میں کراچی کنگز کو سپورٹ کرنے کے لئے بڑی تعداد میں لوگ دبئی پہنچے تو ایسے میں شوبز کے ستارے بھی پیچھے نہیں ہیں،پاکستان کے معروف اداکار فیصل قریشی کے علاوہ عدنان صدیقی ، احسن خان، عائشہ عمر ، یاسر حسین اور سوہائے علی ابڑو دبئی پہنچ گئے ہیں۔

تمام ادار کار کراچی کنگز کے سپورٹر ہیں اور میچز کے دوران کراچی کی ٹیم سپورٹ کرنے کے لئے گراونڈ میں موجود ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں