The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس کا خطرہ، پاکستان اور ایران میں براہ راست پروازوں پر پابندی عائد

اسلام آباد : کرونا وائرس کے خطرے کے پیش نظر پاکستان اورایران میں براہ راست پروازوں پر تاحکم ثانی پابندی عائد کردی گئی ، لاہور کراچی اور اسلام آباد سمیت ملک کے تمام حصوں سے ایران جانے والی تمام پروازیں بند رہیں گی۔

تفصیلات کے مطابق کروناوائرس پاکستان میں مزیدنہ پھیلےاقدامات اور سخت کردیئے گئے ہیں ، ترجمان ایوی ایشن کا کہنا ہے کہ پاکستان اورایران میں براہ راست پروازوں پرتاحکم ثانی پابندی عائد کردی گئی ہے، پابندی آج رات12 بجے سے لگائی گئی ہے۔

ترجمان ایوی ایشن کا کہنا ہے لاہور کراچی اور اسلام آباد سمیت ملک کے تمام حصوں سے ایران جانے والی تمام پروازیں تاحکم ثانی بند رہیں گی۔

اس سے قبل ایران سےکراچی آنے والی غیرملکی پروازوں کو برج پر لگانے پر بھی پابندی لگا دی گئی تھی ، ائیرپورٹ منیجر کا کہنا تھا کہ طیارے کو آئسولیٹڈ جگہ پر پارک کرایا جائےگا اور مسافروں کوسیڑھیوں کے ذریعےرن وےپراتاراجائےگا اور محکمہ صحت کاعملہ رن وےپرہی اسکریننگ کرےگا، کلیئرنس کےبعدہی مسافروں کو باہرجانے دیاجائےگا۔

واضح رہے  پاکستان میں کرونا وائرس سے شکار ہونے والے دو افراد کی تفصیلات سامنے آئیں تھیں،  کراچی میں رپورٹ ہونے والے کرونا وائرس کے شخص کی شناخت یحییٰ جعفری کے نام سے ہوئی ، جو زیارت کر کے چند روز قبل ایران سے کراچی پہنچا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں