The news is by your side.

Advertisement

دورہ آسٹریلیا، سرفراز احمد کو ٹی ٹوینٹی کپتان برقرار رکھنے کا فیصلہ

لاہور: قومی ٹیم کے دورہ آسٹریلیا کے لیے سرفراز احمد کو ٹی ٹوینٹی کپتان برقرار رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق دورہ آسٹریلیا کے لیے ٹیسٹ اور ٹی ٹوینٹی ٹیم کے لیے مشاورت جاری ہے، ٹیسٹ ٹیم کی قیادت اظہر علی کو دئیے جانے کا امکان ہے جبکہ سرفراز احمد کو ٹی ٹوینٹی کپتان برقرار رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ سری لنکا کے خلاف ٹی ٹوینٹی سیریز میں ناکام ہونے والے عمر اکمل اور احمد شہزاد کو ٹی ٹوینٹی اسکواڈ کا حصہ نہیں بنایا جائے گا۔

تجربہ کار آل راؤنڈر شعیب ملک اور محمد حفیظ کی ٹیم میں واپسی کارکردگی سے مشروط ہوگی۔

دورہ آسٹریلیا کے لیے قومی ٹیم کا اعلان نیشنل ٹی ٹوینٹی ٹورنامنٹ کے پہلے راؤنڈ کے اختتام پر کردیا جائے گا۔

واضح رہے کہ چند روز قبل آسٹریلیا کی جانب سے پاکستان کے خلاف ٹی ٹوینٹی سیریز کے لیے ٹیم کا اعلان کردیا گیا ہے، کینگروز ٹیم کی قیادت ایرون فنچ کریں گے۔

آسٹریلوی ٹیم ان کھلاڑیوں پر مشتمل ہوگی، ایرون فنچ کپتان، ایشٹن اگر، ایلکس کیری، پیٹ کمنز، گلین میکسویل، بین میکدورمٹ، کین رچرڈسن، اسٹیو اسمتھ، بیلی اسٹین لیک، مچل اسٹارک، ایشٹن ٹرنر، اینڈریو ٹائی، ڈیوڈ وارنر اور ایڈم زمپا۔

یاد رہے پاکستان اور آسٹریلیا کے پہلا ٹی ٹوینٹی میچ 3 نومبر کو کھیلا جائے گا، دونوں ٹیمیں دوسرے اور تیسرے ٹی ٹوینٹی میچ 5 اور 8 جون کو مدمقابل ہوں گی۔

دو میچز پر مشتمل ٹیسٹ سیریز کا آغاز 21 نومبر سے ہوگا، پہلا ٹیسٹ گابا برسبین اور دوسرا ٹیسٹ ایڈیلیڈ اوول میں 29 نومبر کو کھیلا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں