The news is by your side.

Advertisement

سری لنکا کے خلاف ٹیسٹ سیریز کے لیےقومی ٹیم کا اعلان

لاہور: پاکستان کرکٹ ٹیم کے چیف سیلکٹر انضمام الحق نے سری لنکا کے خلاف ٹیسٹ سیریز کے لیے قومی ٹیم کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کےمطابق لاہور میں لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے پاکستان کرکٹ ٹیم کے چیف سیلکٹر انضمام الحق نے سری لنکا کے خلاف 2 میچوں کی ٹیسٹ سیریز کے لیے 16 رکنی ٹیسٹ اسکواڈ کا اعلان کردیا۔

سری لنکا کے خلاف پاکستان کے 16 رکنی ٹیسٹ اسکواڈ میں کپتان سرفراز احمد، اظہرعلی،شان مسعود،وہاب ریاض، یاسرشاہ، سمیع اسلم، محمد اصغر، محمد عامر، محمد عباس، عثمان صلاح الدین، امیرحمزہ، بلال آصف، بابراعظم، اسد شفیق، حارث سہیل اور حسن علی قومی ٹیم کا حصہ ہیں۔

چیف سیلکٹر انضمام الحق کا کہنا تھا کہ یاسرشاہ 4 سال کے دوران کامیاب باؤلر رہے اور یو اے ای کی کنڈیشنز میں وہ ٹیم کے لیے سازگار ہیں جبکہ اظہرعلی فٹنس ٹیسٹ کلیئرکرنےکےبعد ٹیم میں شامل ہوئے ہیں۔


سری لنکا سے ٹیسٹ سیریز : کیمپ کیلئے18کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان


انضمام الحق کا کہنا تھا کہ کہ سری لنکا کے خلاف نوجوان کھلاڑیوں کو موقع دیا ہے جبکہ مصباح الحق اور یونس خان کی کمی محسوس ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ کوشش ہوگی کہ سری لنکا کے خلاف اچھی پرفارمنس دیں۔

چیف سیلکٹر کا کہنا تھا کہ پاکستان کا فاسٹ باؤلنگ کا شعبہ بہت اچھا ہے اور کوشش ہے ٹیم میں 150 پلس اسپیڈ کا کوئی فاسٹ باؤلر آئے۔

انضمام الحق نے کہا کہ کپتان سرفراز احمد سمیت سب کو پرفارمنس دینا ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ سرفراز کی کارکردگی اچھی رہی ہے اورآئندہ بھی امید ہے اچھی رہے گی۔

واضح رہے کہ سری لنکا اور پاکستان کے درمیان دونوں ٹیسٹ میچز دبئی اور ابوظہبی میں کھیلے جائیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں