The news is by your side.

Advertisement

انڈر19 کرکٹ ورلڈ کپ سیمی فائنل: پاک بھارت ٹاکرا 30 جنوری کو ہوگا

کوئنز ٹاؤن : آئی سی سی انڈر19 کرکٹ ورلڈکپ کے کوارٹرفائنل میں بھارت نے بنگلہ دیش کو 131 رنز سے شکست دے کر سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا جہاں اس کا مقابلہ پاکستان سے ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق آ ئی سی سی انڈر19 کرکٹ ورلڈکپ کے سیمی فائنل میں 30 جنوری کو پاکستان کا مقابلہ روایتی حریف بھارت سے ہوگا۔

پاکستان اور بھارت کے درمیان 30 جنوری کو کھیلے جانے والا سیمی فائنل کا میچ پاکستانی وقت کے مطابق رات ڈھائی بجے جبکہ نیوزی لینڈ کے وقت کے مطابق صبح 10 بجے شروع ہوگا۔

خیال رہے کہ آئی سی سی انڈر19 کرکٹ ورلڈکپ کے کوارٹرفائنل میں بھارت نے بنگلہ دیش کو 131 رنز سے شکست دے کر سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کیا ہے۔


انڈر19 ورلڈ کپ: پاکستان جنوبی افریقا کو ہرا کر سیمی فائنل میں‌ پہنچ گیا


دوسری جانب دو روز قبل پاکستان نے جنوبی افریقا کو تین وکٹوں سے شکست دے کر آئی سی سی انڈر19کرکٹ ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں جگہ بنائی تھی۔

واضح رہے کہ آئی سی سی انڈر19 کرکٹ ورلڈکپ کا پہلا سیمی فائنل 29 جنوری کو افغانستان اور آسٹریلیا جبکہ دوسرا سیمی فائنل 30 جنوری کو پاکستان اور بھارت کے درمیان ہوگا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں