The news is by your side.

Advertisement

پاک امریکہ تعلقات بہتری کی جانب گامزن ہیں:‌ جلیل عباس جیلانی

واشنگٹن : امریکہ میں مقیم پاکستانی سفیر جلیل عباس جیلانی کا کہنا ہے کہ پاک امریکہ تعلقات بہتری کی جانب گامزن ہیں۔ ٹرمپ انتظامیہ نے پاکستان کو ساتھ لیکر چلنے کا عندیہ دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاک امریکن بزنس ایسوسی ایشن کی جانب سے پاکستانی سفیرکےاعزازمیں ظہرانہ دیا گیا۔ جس میں کانگریس اراکین اورمحکمہ خارجہ کے اعلیٰ افسران نے بھی شرکت کی۔

واشنگٹن: امریکا میں پاکستانی سفیر جلیل عباس جیلانی کا کہنا ہے کہ پاک امریکہ تعلقات بہتری کی جانب گامزن ہیں۔ ٹرمپ انتظامیہ نے پاکستان کو ساتھ لے کر چلنے کا عندیہ دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاک امریکن بزنس ایسوسی ایشن کی جانب سے پاکستانی سفیر کے اعزاز میں ظہرانہ دیا گیا جس میں کانگریس اراکین اور محکمہ خارجہ کے اعلیٰ افسران نے بھی شرکت کی۔

پاکستانی سفیر جلیل عباس جیلانی نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پاک امریکہ تعلقات بہتری کی جانب گامزن ہیں۔ انہوں نے کہا کہ نو منتخب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے پاکستان کو ساتھ لے کر چلنے کا عندیہ دیا ہے، یہ ایک مثبت پیش رفت ہے۔

جلیل عباس جیلانی کا کہنا تھا کہ ماضی میں بھی پاکستان، امریکہ تعلقات بہتر رہے ہیں۔ ٹرمپ انتظامیہ کا روایت برقرار رکھنا اچھا اقدام ہے جس سے تعلقات میں مزید بہتری آئے گی۔

مزید پڑھیں: امریکا کے ساتھ تعلقات بہتری کی جانب گامزن ہیں، جلیل عباس

اس موقع پر پاکستانی امریکن بزنس ایسوسی ایشن کے چیئرمین صدیق شیخ کا کہنا تھا کہ پاکستانی سفیر نے دو طرفہ تعلقات کی بہتری کے لیے اہم کردار ادا کیا۔ جلیل عباس جیلانی نے انتہائی چیلنجنگ صورتحال میں کام کیا۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستانی سفیر پاکستان اور امریکا کے درمیان پل کا کردار ادا کر رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں