The news is by your side.

Advertisement

تیسراون ڈے: آسٹریلیا نے پاکستان کو بآسانی شکست دے دی

پرتھ: پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان پانچ ایک روزہ میچوں کی سیریز کے تیسرے ون ڈے میں آسٹریلیا نے پاکستان کو بآسانی سات وکٹوں سے شکست دیکر سیریز میں 1-2 کی برتری قائم کر لی۔

تفصیلات کےمطابق پرتھ میں کھیلے جانے والے تیسرے ایک روزہ میچ میں پاکستان نے آسٹریلیا کو 264 رنز کا ہدف دیا جسے آسٹریلوی ٹیم نے اپنے کپتان کی شاندار سینچری کے باعث بآسانی تین وکٹوں کے نقصان پر مکمل کر کے پانچ میچوں کی سیریز میں 1-2 سے برتری حاصل کر لی۔

قبل ازیں تیسرے ون ڈے میں آسٹریلیا نے ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا، اس میچ کے لیے میزبان ٹیم میں دو تبدیلیاں کی گئی تھیں۔
تیسرے ون ڈے میں پاکستان کے خلاف اسٹیو اسمتھ (کپتان)، ڈیوڈ وارنر، عثمان خواجہ، پیٹرہینڈزکومب، ٹریوس ہیڈ، گلین میکسیویل، میتھیو ویڈ، جیمز فلکنر، پیٹ کمنز، جوش ہیزل ووڈ، بلی اسٹین لیک ٹیم کا حصہ ہیں۔

میزبان ٹیم آسٹریلیا کی جانب سے مچل اسٹارک اور مچل مارش کو آرام دیاگیاہے،جبکہ پیٹرہینڈز کب اور بلی اسٹین لیک آسٹریلو ی اسکواڈ کا حصہ ہیں۔پاکستان نے ٹیم میں کوئی تبدیلی نہیں کی ہے۔

پاکستان کی جانب سے شرجیل خان اور محمد حفیظ نے اننگز کا آغاز کیاکپتان محمد حفیظ 4رنز کےانفرادی اسکور پرجوش ہیزل ووڈ کی گیند پر آؤٹ ہوئے۔

جب کہ پاکستان کی دوسری وکٹ 85رنزکےاسکور پرگری جب شرجیل خان 50کے انفرادی اسکور پرٹریوس ہیڈ کی گیند پر آؤٹ ہوئے۔قومی ٹیم کے تیسری وکٹ 98 پرگری،اسد شفیق 5رنز بناکرجیمز فلکنرکی گیند پرکیچ آؤٹ ہوئے۔

قومی ٹیم کی چوتھی وکٹ شعیب ملک کی گری،انہوں نے 41گیندوں پر 39رنزاسکور کیے اوربلی اسٹین لیک کی گیند پر کیچ آؤٹ ہوئے۔پاکستان کی جانب سےبابراعظم 84رنز بناکرجوش ہیزل ووڈ کی گیند پر آؤٹ ہوئے۔

عمراکمل 39رنزبناکر ہیزل ووڈ کی گیند پر کیچ آؤٹ ہوئے اس کے اگلے ہی اوور میں عماد وسیم 9رنز کے انفرادی اسکور پر آؤٹ ہوئے۔

پاکستان کی جانب سے محمدرضوان نے 19گیندوں پر14 اور محمد عامرنے 6گیندوں پر 4رنز اسکور کیے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز پرتھ کے ویسٹرن آسٹریلیا کرکٹ ایسوسی ایشن (واکا) گراؤنڈ میں پریس کانفرنس کرتے ہوئےقائم مقام کپتان محمد حفیظ کا کہنا تھاکہ آسٹریلیا کے خلاف پہلی ہار کےبعد دوسرے میچ میں جارحانہ کھیل کے لیے میدان میں آئے جس کو ہم اگلے میچ میں بھی جاری رکھیں گے۔

محمد حفیظ کا کہناتھا کہ آسٹریلیا کے خلاف آئندہ میچوں میں کامیابی حاصل کرنے کے لیے بلے بازوں کو بھی وہی کرنا ہوگاجو باؤلرز کر رہے ہیں۔

واضح رہے کہ آسٹریلیا نے سیریز کے پہلے میچ میں 92 رنز سے کامیابی حاصل کی تھی جبکہ پاکستان نے دوسرے میچ میں 6 وکٹوں سے میزبان ٹیم کو زیر کرکے سیریز کو 1-1 سے برابر کردیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں