The news is by your side.

Advertisement

ورلڈکپ 2019: پاک بھارت میچ بارش کی نذر ہونے کا خدشہ

لندن: ورلڈکپ 2019 کا سب سے اہم میچ بھی بارش کی نذر ہونے کا خدشہ ہے، محکمہ موسمیات نے کل مانچسٹر میں برسات کی پیش گوئی کردی۔

تفصیلات کے مطابق مانچسٹر میں آج موسم ابر آلود تھا جس کے بعد پہلے بوندھا باندی اور پھر موسلا دھار بارش شروع ہوئی، محکمہ موسمیات نے کل بھی بارش کی پیش گوئی کی جس سے میچ متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔

یاد رہے کہ کل مانچسٹر کے اولڈ ٹریفورڈ گراونڈ میں پاکستان اور بھارت کی ٹیمیں مدمقابل ہوں گی، شائقین کرکٹ ورلڈکپ 2019 میں روایتی حریفوں کے ٹاکرے کو دیکھنے کے لیے بے تاب ہیں۔

اطلاعات کے مطابق پاک بھارت میچ کے لیے اسٹیڈیم کی تمام ٹکٹیں فروخت ہوچکیں جبکہ شائقین ایک ہزار پاؤنڈ والے ٹکٹس دگنی قیمت پر خرید رہے ہیں کیونکہ وہ دونوں بڑی ٹیموں کے میچ کو گراؤنڈ سے براہ راست دیکھنے کے خواہش مند ہیں۔

مزید پڑھیں: ورلڈکپ بارشیں، شائقین کا آئی سی سی سے انوکھا احتجاج

یہ بھی پڑھیں: پاک بھارت میچ کوئی جنگ نہیں، کھیل سے لطف اندوز ہوں: مصباح الحق کا مشورہ

دوسری جانب مانچسٹر میں ورلڈکپ کا ہائی وولٹیج ٹاکرا دکھانے کے لیے میلے کا انعقاد کیا جارہا ہے، تین روزہ میلے میں ایشیائی کمیونٹی شرکت کررہی ہے، جہاں بڑی اسکرینز پر پاک بھارت میچ بالکل مفت دکھایا جائے گا۔

یاد رہے کہ ورلڈکپ 2019 کے آغاز کے بعد سے اب تک چار میچز بارش کی نذر ہوچکے ہیں جو بڑا ریکارڈ ہے، آئی سی سی کے ترجمان کا کہنا تھا کہ اگر بارش کی وجہ سے ملتوی ہونے والے میچز دوبارہ کرائے گئے تو ایونٹ کو بڑھانا پڑے گا لہذا فیصلہ کیا گیا کہ دونوں ٹیموں کو ایک ایک پوائنٹ دے دیا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں