تیسرا ون ڈے، پاکستان کا نیوزی لینڈ کو جیت کے لیے 280 رنز کا ہدف pakvnz
The news is by your side.

Advertisement

دبئی: پاکستان اور نیوزی لینڈ کا میچ بارش کی نذر، سیریز 1-1 سے برابر

دبئی: پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان میچ بارش کی نذر ہوگیا، تین میچز کی سیریز 1-1 سے برابر ہوگئی، شاہین شاہ آفریدی کو مین آف دی سیریز کا ایوارڈ دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان تیسرا اور فیصلہ کن ون ڈے میچ بارش کے باعث منسوخ کردیا گیا، سیریز 1-1 سے برابر ہوگئی۔

گرین شرٹس نے کیویز کو جیت کے لیے 280 رنز کا ہدف دیا تھا، نیوزی لینڈ نے ہدف کے تعاقب میں ایک وکٹ کے نقصان پر 35 رنز بنائے تھے، شاہین شاہ آفریدی نے پہلی ہی اوور میں کولن منرو کو پویلین روانہ کیا تھا۔

 تیسرے ون ڈے میچ میں پاکستان نے نیوزی لینڈ کو جیت کے لیے 280 رنز کا ہدف دے دیا،ہدف کے تعاقب میں نیوزی لینڈ ایک وکٹ کے نقصان پر 35 رنز بنائے ہیں جبکہ بارش کے میچ روک دیا گیا ہے۔

 دبئی میں جاری تیسرے ون ڈے میچ میں پاکستان نے نیوزی لینڈ کو جیت کے لیے 280 رنز کا ہدف دے دیا، بابر اعظم نے شاندار 92 رنز کی اننگز کھیلی، فرگیوسن نے پانچ کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

پاکستان نے ٹاس جیت کر بیٹنگ کا آغاز کیا، محمد حفیط اور فخر زمان نے عمدہ آغاز فراہم کیا، 64 رنز پر گرین شرٹس کی پہلی وکٹ گری جب محمد حفیظ 17 رنز بنا کر ہٹ وکٹ ہوگئے۔

دوسرے اینڈ پر فخر زمان نے جارحانہ انداز اپناتے ہوئے نصف سنچری اسکور کی وہ 65 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے، حارث سہیل نے 66 رنز کی اننگز کھیلی، بابراعظم 8 رنز کی کمی سے سنچری اسکور نہ کرسکے وہ 92 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

نیوزی لینڈ کی جانب سے فرگیوسن نے پانچ وکٹیں حاصل کیں جبکہ ہینری، بولٹ اور گرینڈ ہوم کے حصے میں ایک، ایک وکٹ آئی۔

ق دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں پاکستان اور نیوزی لینڈ کی ٹیموں کے مابین فیصلہ کن ون ڈے کھیلا جارہا ہے، دونوں ٹیمیں ایک ایک میچ جیت چکی، آج کی فاتح ٹیم ٹرافی اپنے نام کرے گی۔

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا، انہوں نے بتایا کہ پلیئنگ الیون میں دو تبدیلیاں کی گئیں امام الحق اور عماد وسیم کی جگہ آصف علی اور حارث سہیل کو ٹیم میں شامل کیا گیا۔

قومی کرکٹ ٹیم کی جانب سے فخر زمان اور محمد حفیظ نے بیٹنگ کا آغاز کیا، 64 کے مجموعی اسکور پر
پروفیسر اپنا ہی پاؤں وکٹ پر لگنے کے بعد آؤٹ ہوکر پویلین روانہ ہوئے۔

قومی ٹیم فخر زمان، بابراعظم، محمد حفیظ، شعیب ملک، آصف علی، کپتان سرفراز احمد، حارث سہیل، شاداب خان، فہیم اشرف، شاہین شاہ آفریدی اور حسن علی پر مشتمل ہے۔

نیوزی لینڈ ٹیم کی قیادت ٹالیتھم کررہے ہیں۔

واضح رہے کہ پاکستان اور نیوزلینڈ کے درمیان تین میچز کی سیریز کے دومیچ کھیلے گئے دونوں ٹیموں نے ایک ایک میں فتح حاصل کی، آج کے میچ کو اس لیے فیصلہ کن قرار دیا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں