site
stats
کھیل

پاکستان اورسری لنکا کےدرمیان دوسرا ٹیسٹ میچ آج کھیلا جائےگا

Pakistan

دبئی: پاکستان اورسری لنکا کے درمیان دو ٹیسٹ میچز پر مشتمل سیریز کا دوسرا اورآخری ٹیسٹ میچ آج دبئی میں کھیلا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور سری لنکا کے درمیان دوسرا ڈے نائٹ ٹیسٹ میچ آج متحدہ عرب امارات کے دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا، میچ پاکستانی وقت کے مطابق شام ساڑھے چار بجے شروع ہوگا۔

سری لنکن ٹیم کا پہلا ڈے نائٹ میچ ہے جو وہ گلابی گیند سے کھیلے گی جبکہ پاکستان کرکٹ ٹیم کا یہ تیسرا ڈے نائٹ میچ ہے، پاکستان نے اس سے قبل ویسٹ انڈیز اور آسٹریلیا کے خلاف گلابی گیند سے ٹیسٹ میچ کھیلے تھے۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز پاکستان ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے پریس کانفرنس میں کہا تھا کہ دوسرے ٹیسٹ میچ میں حسن علی کی جگہ وہاب ریاض ٹیم کا حصہ ہوں گے۔


ابوظہبی ٹیسٹ ہارنے پرمکی آرتھرسخت مایوس


کپتان سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ بیٹنگ لائن میں تبدیلی نہیں لائی جارہی، انہوں نے امید ظاہر کی کہ ٹیم دوسرے ٹیسٹ میچ میں اچھا کھیل کر میچ جیتیں گے۔

یاد رہے کہ سری لنکا کے خلاف ابوظہبی ٹیسٹ میں پاکستان کو 21 رنز سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔


ابوظہبی ٹیسٹ: سری لنکا نے پاکستان کو شکست دے دی


واضح رہے کہ پاکستان کرکٹ ٹیم متحدہ عرب امارات میں ابھی تک کوئی ٹیسٹ سیریز نہیں ہاری، پاکستان نے یہاں 9 ٹیسٹ سیریز کھیلی ہیں جن میں سے 5 میں کامیابی اور 4 برابری پر ختم ہوئی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top