The news is by your side.

Advertisement

پاکستان بمقابلہ سری لنکا ہوم سیریز، شیڈول کا اعلان

لاہور : پی سی بی نے پاکستان اور سری لنکا کے مابین کھیلی جانے والی ہوم سیریز کے شیڈول کا باقاعدہ اعلان کردیا، سیریز میں 2 ٹیسٹ 5 ون ڈے اور 3 ٹی ٹوئنٹی کھیلے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات میں سری لنکا اور پاکستان کے درمیان کھیلی جانے والی ہوم سیریز کے شیڈول کا اعلان کردیا ہے، سیریز میں دو ٹیسٹ، پانچ ون ڈے اور تین ٹی ٹوئنٹی کھیلے جائیں گے۔

سیریز کا آخری ٹی ٹوئنٹی 29 اکتوبر کو لاہور میں ہوگا، پاکستان اور سری لنکا متحد عرب امارت میں مدمقابل ہوں گے، دونوں ٹیموں کے درمیان پہلا ٹیسٹ 28 ستمبر سے 2 اکتوبر تک ابوظہبی میں کھیلا جائے گا۔

دوسرا ٹیسٹ 6 سے 10 اکتوبر تک دبئی میں شیڈول ہے جو ڈے نائٹ ہوگا، تیرہ اکتوبر کو پہلا ون ڈے دبئی میں، دوسرا اور تیسرا ون ڈے سولہ اور اٹھارہ اکتوبرکو ابوظہبی میں چوتھا اور پانچواں ون ڈے بیس اور تئیس اکتوبر کو شارجہ میں شیڈول ہے۔


مزید پڑھیں: سری لنکا پاکستان میں ٹی ٹوئنٹی میچ کھیلنے پر آمادہ


شیڈول کے مطابق تین ٹی ٹوئنٹی کے ابتدائی دو میچز چھبیس اور ستائیس اکتوبر کو ابوظہبی میں جبکہ تیسرا اور آخری ٹی ٹوئنٹی میچ انتیس اکتوبر کو لاہور میں رکھا گیا ہے جو سیکیورٹی صورتحال سے مشروط ہے۔


مزید پڑھیں: پاکستان بمقابلہ سری لنکا میچوں کی تاریخوں کا اعلان


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں