The news is by your side.

Advertisement

دوسرا ٹی ٹوئنٹی: پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو 82 رنز سے شکست دے کر سیریز اپنے نام کرلی

کراچی: ٹی ٹوئنٹی کی نمبرون ٹیم پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو82 رنز سے شکست دے کر سیریز اپنے نام کر لی۔

تفصیلات کے مطابق سرفراز الیون نے شان دار کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے مہمان ٹیم کو بڑے مارجن سے شکست دے کر سیریز جیت لی ہے۔

پاکستان نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے ویسٹ انڈیز کو 206 رنز کا مشکل ہدف دیا۔ پاکستان کی طرف سے  بابر اعظم نے 58 گیندوں پر97 رنز کی متاثر کن اننگز کھیلی، طلعت حسین نے41 گیندوں پر 63 رنز اسکور کیے۔

رنز کا تعاقب کرتے ہوئے ویسٹ انڈیز کی وکٹیں وقفے وقفے سے گرتی رہیں۔ پوری ٹیم 123رنز ہی بنا سکی۔ اسپیڈ اسٹار محمد عامر نے تین کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔ شاداب خان نے دو وکٹیں حاصل کیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان تین ٹی ٹوئنٹی میچیز پر مشتمل سیریز کا دوسرا میچ آج کراچی میں کھیلا گیا، پاکستان نے ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا اور تین وکٹوں کے نقٓصان پر 206  رنز بنائے۔ 

ٹاس کے موقع پر پاکستان کے کپتان سرفراز احمد نے کہا تھا کہ وہ بڑا ہدف دے کر میچ جینے کی کوشش کریں۔ اس مقابلے کے لیے گذشتہ میچ کے وننگ کمبونیشن برقرار رکھا گیا تھا۔

 ٹی ٹوئنٹی کے نمبرون کھلاڑی بابر اعظم کو اپنی شان دار اننگز کے لیے مین آف دی میچ قرار دیا گیا۔ سیریز کا آخری میچ کل نیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا۔

پہلا ٹی ٹوئنٹی : پاکستان نے ویسٹ انڈیز کو143رنز سے شکست دے دی

خیال رہے کہ گزشتہ روز پاکستان نے باؤلرز کی شاندار کارکردگی کی بدولت ویسٹ انڈیز کی ٹیم کو 60 رنز پرٹھکانے لگا کر میچ میں 143 رنز سے شکست دی تھی۔

ویسٹ انڈیز کےخلاف ڈیبیو کرنے والے حسین طلعت کو میچ میں بہترین کارکردگی پر مین آف دی میچ کے ایوارڈ سے نوازا گیا تھا۔

ٹیم نے شاندارپرفارمنس دی، شاہین آفریدی کو جلد موقع دیں گے، سرفرازاحمد

یاد رہے کہ گزشتہ روز میچ کے بعد رمیز راجہ سے گفتگو کرتے ہوئے قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ پوری ٹیم نے شاندار پرفارمنس دی، شاہین آفریدی کو بھی جلدی موقع دیں گے۔

دوسری جانب ویسٹ انڈیز کے کپتان جیسن محمد کا کہنا تھا کہ وکٹ بیٹنگ کے لیے سازگار تھی، ٹیم کی مجموعی کارکردگی سے مایوسی ہوئی تاہم اگلے میچ میں ہم کم بیک کریں گے۔

واضح رہے کہ نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں 20 اپریل 2008 کو پاکستان نے بنگلہ دیش کو ٹی ٹوئنٹی میچ میں 102 رنز سے شکست دی تھی اور اس میچ میں پاکستان نے 5 وکٹوں کے نقصان پر203 رنز بنائے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں