The news is by your side.

Advertisement

پاکستان ایشیائی منڈیوں تک رسائی چاہتا ہے، شاہ محمود

بشکیک: وفاقی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ پاکستان وسط ایشیائی ملکوں کی تجارتی منڈیوں تک رسائی چاہتا ہے، ایشیاء کے تمام ممالک ہمارے لیے اہم ہیں۔

تفصیلات کے مطابق بشکک پہنچنے کے بعد پاکستانی کیمونٹی سے خطاب کرتے ہوئے شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ کرغزستان میں2600 پاکستانی طلبا زیر تعلیم ہیں، امید ہے وہ ملک کا مثبت تشخص اجاگر کریں گے کیونکہ وہ کرغزستان میں پاکستان کےچلتےپھرتے سفیر ہیں۔

اُن کا کہنا تھا کہ وسط ایشیا کی تمام ریاستیں ہمارےلئے اہم ہیں کیونکہ پاکستان وسط ایشیائی ملکوں کی تجارتی منڈیوں تک رسائی چاہتاہے۔ وفاقی وزیر نے دیگر ممالک کو پیش کش کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان میں سرمایہ کاری،تجارت کےبےپناہ مواقع ہیں، ہم تمام ممالک کو سرمایہ کاری کی دعوت دیتے ہیں۔

مزید پڑھیں: وزیراعظم آج بشکیک روانہ ہورہے ہیں، شاہ محمود قریشی

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستان کرغزستان کیساتھ عوامی روابط کافروغ چاہتاہے، افغان امن اعمل بحال ہوتے ہی وسط ایشیائی ملکوں کے ساتھ اضافی رابطے شروع کریں گے۔ وفاقی وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ  پاکستان کے امن واستحکام میں بہتری آئی ہے، ہم نے مشکل حالات میں بجٹ پیش کیا جو پوری قوم کے سامنےہے۔

اُن کا مزید کہنا تھا کہ ادھار ادا کرنے کے لیے مزید ادھار درکار ہے، کیفیت یہ ہےسود کی ادائیگی کے لیے مزید ادھار لینا پڑتا ہے۔ یاد رہے کہ سنگھائی تعاون تنظیم کے سربراہانِ مملکت کے اجلاس میں شرکت کے لیے وزیراعظم پاکستان ایک وفد کے ہمراہ کرغزستان روانہ ہوئے۔ دو روزہ سرکاری دورے پر عمران خان کے ہمراہ وفاقی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور معاونِ خصوصی عثمان ڈار بھی بشکک روانہ ہوئے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں