بارباڈوس ٹیسٹ: پاکستانی ٹیم 393رنزپرآؤٹ -
The news is by your side.

Advertisement

بارباڈوس ٹیسٹ: پاکستانی ٹیم 393رنزپرآؤٹ

بارباڈوس :پاکستان نےویسٹ انڈیز کےخلاف دوسرے ٹیسٹ میچ کی پہلی اننگز میں 393 رنز بنا لیے ہیں۔

تفصیلات کےمطابق بریج ٹاؤن میں کھیلےجانے والےدوسرےٹیسٹ میچ کےتیسرےدن کےکھیل کے اختتام پر پاکستان نے ویسٹ انڈیز کے خلاف پہلی اننگز میں393رنز بنا لیے ہیں۔

دوسرے ٹیسٹ میچ میں تیسرے دن کے کھیل کی دلچسپ بات اظہر علی کی سنچری اور مصباح الحق کا ایک مرتبہ پھر سنچری سے صرف ایک قدم دور رہ جانا تھا۔

مصباح الحق نے دو سو گیندوں پر 99 رن بنائے اور ہولڈر کی گیند پر آوٹ ہوگئے۔یہ ٹیسٹ کرکٹ میں تیسرا موقع تھا کہ مصباح الحق 99 رنز پر آوٹ ہو گئے ہیں۔

ویسٹ انڈیز کےخلاف سیریز کے پہلے ٹیسٹ میچ کی پہلی اننگز کے اختتام پر بھی مصباح الحق 99 رنز پر ناٹ آوٹ رہ گئے تھے۔

پاکستان کی جانب سے کھیل کےتیسرے دن اوپنر اظہر علی اور کپتان مصباح الحق نے 172 رنز سے پہلی اننگز کا دوبارہ آغاز کیا تو اظہر علی 105 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئے۔

اظہر علی کے بعد مصباح الحق 99 رنز پر جبکہ سرفراز احمد 9 اور اسد شفیق 15 رنز بنا کر آوٹ ہوئے۔

پاکستانی اوپنرز نے شاندار بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 155 رنز کت شراکت کی۔پاکستان کی جانب سے لوئر آرڈر میں شاداب خان نے 16، محمد عامر نے 10 جبکہ یاسر شاہ نے 24رنز بنائے۔

خیال رہےکہ اس سے قبل قومی ٹیم کے اوپنرز احمد شہزاد اور اظہر علی نےویسٹ انڈیز کے 312 رنز کے جواب میں ٹیم کو اچھا آغاز فراہم کیا۔ دونوں نے مل کر 155 رنز کی شراکت قائم کی ،ق احمدشہزاد70رنزبناکردویندرا بشو کی گیندپر کیچ آؤٹ ہو گئےتھے۔

احمد شہزاد کےبعد بابر اعظم اور یونس خان بغیر کوئی رن بنائے بغیر پولین لوٹ گئے۔دویندرابشونے2اور شینن گیبریئل نےایک کھلاڑی کوآؤٹ کیا ہے۔


کھیل بارباڈوس ٹیسٹ: ویسٹ انڈیز 312رنز پر آؤٹ


یاد رہےکہ اس سے قبل دوسرے دن کے آغاز میں ویسٹ انڈیز کی ٹیم اپنی پہلی اننگز میں 312 رنز کے مجموعی سکور پر آؤٹ ہوگئی تھی۔

واضح رہےکہ پاکستان کی جانب سے اپنا دوسرا ٹیسٹ میچ کھیلنے والے محمد عباس نے ویسٹ انڈیز کی پہلی اننگز میں چار کھلاڑیوں کو آوٹ کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں