site
stats
پاکستان

کہیں جل تھل ایک‘ کہیں آگ برساتا سورج

کراچی سمیت ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک رہے گا۔ تاہم ملتان،راولپنڈی،بہاولپور،ڈی آئی خان ڈویژن،زیریں فاٹا،گلگت بلتستان،کشمیر اور اس سےملحقہ پہاڑی علاقوں میں بعض مقامات پر تیز ہواوٗں اور گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

آئندہ 24گھنٹوں میں ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک رہے گا۔ تاہم بہاولپور ڈویژن،کشمیر اور اس سے ملحقہ پہاڑی علاقوں میں بعض مقامات پر تیز ہواوٗں اور گرج چمک کیساتھ بارش کا امکان ہے۔

آئندہ 48گھنٹوں کا موسم ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک جبکہ صوبہ سندھ اور پنجاب کے میدانی علاقوں میں موسم شدید گرم اور خشک رہے گا۔ تاہم کشمیر اور اس سے ملحقہ پہاڑی علاقوں میں بعض مقامات پر تیز ہواوٗں اور گرج چمک کیساتھ بارش کا امکان ہے۔

گزشتہ 24 گھنٹوں میں ملک کےبیشتر علاقوں میں موسم گرم اور خشک رہا۔تاہم راولپنڈی،سرگودھا، ملتان، مالاکنڈ، ہزارہ،ڈی آئی خان ڈویژن،اسلام آباد اورکشمیر میں چند مقامات پر تیزہواوٗں اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہوئی۔سب سے زیادہ بارش خیبر پختونخو ا:لوئیر دیر 07،دروش، بالاکوٹ 01،پنجاب: راولپنڈی(چکلالہ06،شمس آباد03)،اسلام آباد(زیروپوائینٹ،بوکڑہ 03،سیدپور01)،منگلا02، ملتان،کامرہ 01،کشمیر:مظفرآبادمیں 02 ملی میٹر ریکارڈ کی گئی۔

گزشتہ روز ریکارڈ کیے گئے گرم ترین مقامات کے درجہ حرارت کچھ اس طرح رہا۔
دادو،سبی، لاڑکانہ46، نوکنڈی، جیکب آباد، شہید بینظیر آباد،رحیم یار خان،سکھر45 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

آج ریکارڈ کیے گئے کم سےکم اور گزشتہ روز زيادہ سے زیادہ درجہ حرارت (سینٹی گریڈ)،صبح کے وقت ہوا میں نمی کا تناسب اور اگلے 24 گھنٹوں کا موسم کچھ یوں رہے گا۔

زرعی مشورے


موجودہ موسمی صورتحال کے پیش نظر کسان حضرات سےگزارش ہے کہ مندرجہ ذیل مشوروں کو مدنظر رکھیں۔

کسان حضرات موسمی حالات اور پیشگوئی کے مطابق اپنی کھڑی فصلوں اور سبزیوں کی آبپاشی کے معمولات ترتیب دیں-
چاول کے کاشتکار فصل کی کاشت مکمل کرلیں –
حالیہ بارشوں کے نتیجہ فصلوں میں پیدا ہونیوالی جڑی بوٹیوں کا خاتمہ یقینی بنائیں-


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top