The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کھیلوں کی دنیا میں زبردست چیمپئن آگے لے کر آئے گا: نعیم الحق

لاہور: وزیر اعظم کے معاون خصوصی نعیم الحق نے کہا ہے کہ نوجوان کھلاڑیوں کو جب تک سہولتیں نہیں ملیں گی وہ آگے نہیں بڑھ سکتے، پاکستان کھیلوں کی دنیا میں زبردست چیمپئن آگے لے کر آئے گا۔

معاون خصوصی نعیم الحق انصاف اسپورٹس اینڈ کلچر ونگ کی تقریب سے خطاب کر رہے تھے، انھوں نے کہا سابقہ حکومتوں نے اسپورٹس اور کلچر کو اہمیت نہیں دی، عمران خان نے زندگی کے ہر شعبے میں کھیلوں کو فروغ دیا۔

نعیم الحق کا کہنا تھا، پاکستان کھیل کے میدان میں دنیا کی اول ٹیموں میں شمار ہوگا، وزیر اعظم کی ہدایت پر جلد ملک میں اسپورٹس کو فروغ دیا جائے گا، بد قسمتی سے اسپورٹس کے شعبے کو حکومتوں نے نظر انداز کیا۔

تازہ ترین:  کپتانی سے ہٹانے پر سرفراز کو کوئی افسوس نہیں، اہلیہ

معاون خصوصی نے مزید کہا عمران خان ٹیلنٹ ہنٹ کے ذریعے نوجوانوں کو آگے بڑھنے کا موقع دیا گیا، شاہین خان آفریدی اس ٹیلنٹ ہنٹ کی زندہ مثال ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز پی سی بی نے سرفراز احمد کو ٹیسٹ اور ٹی ٹوینٹی کی کپتانی سے ہٹاتے ہوئے اظہرعلی کو ٹیسٹ جب کہ بابر اعظم کو ٹی ٹوینٹی کا کپتان مقرر کر دیا ہے۔

کپتانی سے ہٹائے جانے کے بعد سرفراز احمد نے اپنے بیان میں کہا تھا کہ پاکستان کی قیادت کرنا اعزاز کی بات تھی، اظہر علی اور بابر اعظم کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کرتا ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں