The news is by your side.

Advertisement

آنے والا کل ملک میں اسلامی نظام کا ہے: سراج الحق

سکھر: امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے کہا ہے کہ آنے والا کل ملک میں اسلامی نظام کا ہے، عام انتخابات خوش حال پاکستان کا فیصلہ کرے گا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سکھر میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، سراج الحق کا کہنا تھا کہ آنے والا کل ملک میں اسلامی نظام اور غریب عوام کا ہے، یہ الیکشن نظریات، تہذیب اور کلچر کا مقابلہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ متحدہ مجلس عمل ظلم، مہنگائی اور کرپشن کے خلاف دیوار ہے، ہم ملک میں حقیقی اسلامی نظام قائم کریں گے، ملک کو موجودہ بحران سے نکال کر ایک خوش حال پاکستان بنائیں گے۔


حکمرانوں نے ملک تباہ کردیا، پاکستان کو دیانت دار قیادت کی ضرورت ہے، سراج الحق


امیر جماعت اسلامی کا کہنا تھا کہ متحدہ مجلس عمل میں پاناما زدہ یا کوئی کرپٹ شخص نہیں ہے، ایم ایم اے میں پاک دامن لوگوں کو اکٹھا کیا ہے۔

سراج الحق کا مزید کہنا تھا کہ ایم ایم اے کے پاس ملک کو ترقی پرگامزن کرنے کا پروگرام موجود ہے، کرپشن نے ملک کو کمزور کیا، حکمرانوں نے اداروں کو تباہ کردیا، ہم اقتدار میں آکر تعلیمی نظام ٹھیک کریں گے۔


مستونگ، بنوں اور پشاور کے سانحات پر قوم افسردہ ہے، سراج الحق


ان کا مزید کہنا تھا کہ ہمارے مخالفین کی پشت پر مغربی ایجنڈا ہے، تمام سیاسی جماعتوں میں کرپٹ لوگ موجود ہیں ایم ایم اے وہ واحد اتحاد ہے جس میں کوئی بھی بدعنوانی میں ملوث نہیں ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں