لارڈز ون ڈے،پاکستان کو شروع میں مشکلات کا سامنا -
The news is by your side.

Advertisement

لارڈز ون ڈے،پاکستان کو شروع میں مشکلات کا سامنا

لارڈز: دوسرے ایک روزہ میچ کے لیے پاکستان نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرنے کا فیصلہ لگتا ہے غلط ثابت ہو گیا ہے دو رنز کے مجموعی اسکور پر دونوں اوپنرز سمیت تین پولین واپس لوٹ گئے۔

تفصیلات کے مطابق لارڈز میں کھیلے جانے والے دوسرے ایک روزہ میچ میں پاکستان ٹیم کے دونوں اوپنرز سمیع اسلم اور شرجیل خان اور کپتان اظہر علی دورنزکے مجوعی اسکورپرپولین واپس لوٹ گئے۔

واضح رہے پانچ میچوں کی سیریزمیں انگلینڈ کوایک صفر سے برتری حاصل ہے جب کہ لارڈز میں اچھا ریکارڈ رکھنے والی پاکستانی ٹیم اس برتری کو برابر کرنے کے لیے جدوجہد میں مشغول نظر آتی ہے۔

دوسرے ایک روزہ میچ کے لیے پاکستانی ٹیم میں تین تبدیلیاں کی گئیں ہیں سمیع اسلم ،یاسر شاہ اور حسن علی کو ٹیم میں موقع دیا گیا ہے جب کہ محمد حفیظ، محمد نواز اور عمر گل کو ڈراپ کردیا گیا ہے۔

ٹاس جیتنے کے بعد پاکستان کے کپتان اظہر علی نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے ٹیم میں کی گئی تبدیلیوں کا ذکر کرتے ہوئے کہا اس عزم کا اظہار کیا دوسرا ون ڈے میچ جیت کر سیریز میں کم بیک کریں گے،آج کے میچ میں انگلینڈ کو بڑا اور مشکل ہدف دیں گے۔

انگلینڈ کی ٹیم کے کپتان مورگن کا کہنا تھا کہ اگر ہم بھی ٹاس جیتتے تو پہلے باؤلنگ ہی کرتے اور پاکستان ٹیم کو جلد آؤٹ کرنے کی کوشش کرتے تا کہ بڑے مارجن سے فتح یاب ہوتے۔

واضح رہے ساؤتھ مپٹن میں کھیلے گئے پہلے ونڈے میچ میں بارش کے باعث انگلینڈ پاکستان کو بآسانی شکست دینے میں کامیاب ہو گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں