The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے آسٹریلیا میں جونیئرہاکی ٹورنامنٹ اپنے نام کرلیا

میلبرن : پاکستان نے آسٹریلیا کے نیشنل جونیئرہاکی چمپیئن شپ کے فائنل میں نیوساؤتھ ویلز کی ٹیم کو 3-2 سے شکست دے کرٹورنامنٹ جیت لیا۔

تفصیلات کےمطابق چمپیئن شپ کے فائنل میں پاکستانی ٹیم نے ابتدا سے ہی منصوبہ بندی کے تحت کھیلا اور ٹورنامنٹ کے بہترین کھلاڑی نوید عالم نے 13 ویں منٹ میں گول کرکے ٹیم کو برتری دلادی۔

احمد ندیم نے 24 ویں منٹ میں گول کرکے پاکستان کی برتری کو ہاف ٹائم تک 2-0 کردیا۔

پاکستانی نوجوانوں نے ہاف ٹائم کے بعد گول کرنے کے عزم کو جاری رکھا اور 44 منٹ میں ایک بار پھراحمد ندیم نے گول کرکے برتری کو مزید مضبوط کرتے ہوئے 3-0 کردیا۔

دوسری جانب نیوساؤتھ ویلز کی ٹیم نے 3 گول کے خسارے میں جانے کے باوجود ہمت نہیں ہاری اور میچ کے اختتام سے 5 منٹ قبل ایہرین ہیزل نے پنالٹی اسٹروک پر گول کیا۔


یومِ پاکستان پرہاکی ٹیم کاہم وطنوں کوشاندار تحفہ


نیوساؤتھ ویلز کی جانب سے پہلے گول کےچند لمحوں بعد ڈین رچرڈز نے پنالٹی کارنر پر گول کر کے پاکستان کی برتری کو مزید کم کرتےہوئے 3-2 کردیا۔

واضح رہےکہ نیوساؤتھ ویلز کی ٹیم میچ کےآخری لمحات میں بہترین کھیل کے باوجود میچ کو برابر نہ کرپائی اور یوں پاکستان نے ٹورنامنٹ میں کھیلے گئے 8 میچوں میں سے 7 میں کامیابی حاصل کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں