The news is by your side.

Advertisement

دورۂ انگلینڈ کا مثبت آغاز، پاکستان نے پریکٹس میچ میں کینٹ کاؤنٹی کو 100 رنز سے ہرا دیا

بیکنھم: پاکستان کرکٹ ٹیم نے دورۂ انگلینڈ کا مثبت آغاز کرتے ہوئے پریکٹس میچ میں کینٹ کاؤنٹی کو 100 رنز سے شکست دے دی، عماد وسیم نے 117 رنز کی شان دار اننگ کھیلی۔

تفصیلات کے مطابق بیکنھم میں کھیلے گئے پریکٹس میچ میں پاکستان نے کینٹ کاؤنٹی کو 100 رنز سے ہرا دیا ہے، پاکستان کے 358 رنز کے جواب میں کینٹ کی ٹیم 258 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی۔

عماد وسیم نے 4 چھکوں اور 11 چوکوں کی مدد سے 117 رنز کی اننگز کھیلی، فخر زمان 76، حارث سہیل 75 اور امام الحق 39 رنز کے ساتھ نمایاں رہے۔

فہیم اشرف 17، سرفراز احمد 10، بابر اعظم 9، شعیب ملک 4 رنز بنا سکے، جب کہ کینٹ کاؤنٹی کی اننگز میں الیکس بلیک 89 اور رابنسن 49 رنز بنا کر نمایاں بلے باز رہے۔

یہ بھی پڑھیں:  مخالف بھی پاکستان کے مداح، گنگولی نے سرفراز الیون کو فیورٹ قرار دے دیا

یاسر شاہ 3، فہیم اشرف، حسن علی اور فخر زمان نے 2،2 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا، کینٹ کاؤنٹی کے عمران قیوم نے 4 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔

خیال رہے کہ پاکستان کرکٹ ٹیم اپنے کپتان سرفراز احمد کی قیادت میں لندن میں موجود ہے جہاں وہ برطانوی ٹیم کے خلاف پانچ ون ڈے اور ایک ٹی 20 میچ کھیلے گی۔

دوسری طرف ورلڈ کپ مقابلوں کا آغاز 30 مئی سے ہوگا، افتتاحی میچ انگلینڈ اور جنوبی افریقا کے درمیان 30 مئی کو کھیلا جائے گا، پاکستانی ٹیم اپنا پہلا میچ ویسٹ انڈیز کے خلاف 31 مئی کو کھیلے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں