site
stats
کھیل

ایشین ٹی ٹوئنٹی کپ،پاکستان ویمن ٹیم فائنل میں پہنچ گئی

بنکاک : پاکستان ویمن کرکٹ ٹیم نے تھائی لینڈ کو 5 وکٹوں سے شکست دے کر ایشیا ٹی ٹوئنٹی کپ کے فائنل میں جگہ بنالی جہاں آخری معرکہ حریف ہندوستان سے ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق بنکاک میں کھیلے گئے ویمنز ایشیا کپ ٹی ٹوئنٹی کے اہم میچ میں تھائی لینڈ نے ٹاس جیت کر پہلے خود بینٹگ کا فیصلہ کیا جس کو سابق کپتان ثنا میر کی شاندار باؤلنگ کی بدولت پاکستانی باؤلرز نے غلط ثابت کردیا۔

تھائی لینڈ کی ٹیم 19 اوورز میں محض 51 رنز پر ڈھیر ہو گئی، تھائی لینڈ کی 5 بلے باز صفر پر آؤٹ ہو گئیں جب کہ سب سے زیادہ اسکور 13 چینتام نامی بیٹسمین بنا سکیں اس کے علاوہ سیتھرووانگ نے 11 رنز جڑے جب کہ باقی9 بیٹسمین دس سے کم انفرادی اسکور ہی بنا سکیں۔

پاکستان کی جانب سے سابق کپتان ثناء میر نے شاندار پرفارمنس دیتے ہوئے 4 وکٹیں حاصل کیں جب کہ انعم امین اور نداڈار نے 2،2 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا اور ایک وکٹ اسماویہ اقبال کے حصے میں آئی۔

آسان ہدف کے تعاقب میں پاکستان نے مطلوبہ ہدف 12 اوور کی چوتھی گیند پر 5 وکٹیں کھو کر حاصل کرکے فتح اپنے نام کر لی اور یوں فائنل میں جگہ پانے میں کامیاب ہو گئیں جہاں روایتی حریف بھارت سے مقابلہ ہو گا، فائنل بنکاک میں 4 دسمبر کو کھیلا جائے گا۔

پاکستانی ویمن کرکٹ ٹیم کی کپتان نین عابدی نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ یہ بات درست ہے کہ ہم بھارت سے اپنا سائید میچ ہار گئے تا ہم ہمارے عزم اور حوصلے بلند ہیں اور بہترین فیلڈنگ کے باعث بھارت کو شکست دینے میں کامیاب ہو جائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top