The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کے معروف اداکار کی پیپلزپارٹی میں شمولیت

کراچی: پاکستان کی شوبز انڈسٹری کے معروف اداکار ساجد حسن نے اپنے اہل خانہ سمیت پیپلزپارٹی میں شمولیت کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی ڈراموں میں اداکاری کے جوہر دکھانے والے معروف اداکار ساجد حسن نے کراچی میں موجود پیپلزپارٹی کے رہنماؤں سے ملاقات کی اور سیاسی سفر کے آغاز کا اعلان کیا۔

انہوں نے پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما نثار کھوڑو اور کراچی ڈسٹرکٹ کے صدر سعید غنی کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ ’پاکستان کو نوجوان قیادت کی ضرورت ہے اور اس وقت بلاول سے بہتر انتخاب کوئی اور نہیں ہے‘۔

اُن کا کہنا تھا کہ مجھے معلوم ہے پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیار کرنے کے بعد ناقدین میرے ساتھ اچھا برتاؤ نہیں کریں گے اور ممکن ہے مجھے لغویات بھی بکی جائیں۔

پیپلزپارٹی میں شمولیت کے اعلان کے بعد رکن سندھ اسمبلی اور کراچی ڈسٹرکٹ کے صدر سعید غنی اور سینیٹر شیری رحمان نے ساجد حسن کو پارٹی میں شامل ہونے پر مبارک باد پیش کی۔

واضح رہے کہ ساجد حسن نے پاکستانی ڈرامے خلیج سے اپنے فنی کیریئر کا آغاز کیا بعد ازاں آپ نے حسین معین کے مشہور ڈرامے دھوپ کنارے میں مزاحیہ کردار بھی ادا کیا، اس کے علاوہ ساجد حسن نے ایک ڈرامہ بھی لکھا۔

پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیار کرنے والے اداکار نے 2004 میں فلم سلاخیں میں ڈبیو کیے بعد ازاں آپ نے پہلا پہلا پیار فلم میں بھی کام کیا، پاکستانی اداکار نے ہالی ووڈ اداکار انجلینا جولی کے ساتھ بھی ایک فلم میں کام کیا۔

خیال رہے کہ گذشتہ برس ڈرامہ انڈسٹری کے معروف اداکاروں ایوب کھوسہ اور قیصر نظامانی نے بھی پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیار کی تھی جس کے بعد دونوں کو پی پی قیادت نے ملکی کلچر مضبو ط کرنے کی ذمہ داری سونپی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں