The news is by your side.

Advertisement

فضائی حدود کی بندش : کوالالمپور میں پھنسے پاکستانی وطن واپس پہنچ گئے

کراچی : بھارت کی فضائی حدود سے پاکستان آنے والی پروازوں کی بندش کے باعث کوالالمپور میں پھنسے پاکستانی وطن واپس پہنچ گئے دیگرمسافروں کو بھی جلد لایا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی جنگی جنون کے باعث بھارت کی فضائی حدود سے پاکستان آنے والی پروازوں کی بندش کے معاملے پر اے آر وائی نیوز کوالالمپور میں پھنسے پاکستانیوں کی آواز بن گیا۔

اے آر وائی نیوز پر خبر نشر ہونے کے بعد کوالالمپور سے پاکستانی مسافروں کی وطن واپسی کا سلسلہ شروع کردیا گیا ہے، اس حوالے سے کنٹری منیجر پی آئی اے کولالمپور کا کہنا ہے کہ پی آئی اے نے150سے زائد مسافروں کو غیر ملکی ایئرلائنز کے ذریعے وطن واپس پہنچا دیا ہے، مزید پاکستانیوں کی وطن واپسی کا سلسلہ جاری ہے۔

انہوں نے کہا کہ پی آئی اے کے ایک کپتان اور فرسٹ آفیسر سمیت 9 فضائی میزبان کو بھی کل غیر ملکی ایئرلائن کے ذریعے وطن واپس پہنچایا جارہا ہے۔

پی آئی اے کے ذریعے پاکستان سے آنے والے وہ مسافر  جو وطن واپس جانا چاہتے ہیں وہ پاکستانی سفارت خانے اور پی آئی اے کے کوالالمپور میں دفاتر سے رابطہ کریں۔

کنٹری منیجر کا کہنا تھا کہ رہ جانے والے مسافروں کو جلد از جلد وطن واپس پہنچایا جائے گا،350سے زائد مسافر27فروری سے پاکستانی فضائی حدود کی بندش سے پاکستان جانے سے رہ گئے تھے۔

بھارت کی فضائی حدود سے آنے والے پروازوں کا آپریشن بند ہے، پی آئی اے کوالالمپور نے15اپریل تک ٹکٹوں کی فروخت مکمل طور پر بند کی ہوئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں