The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی سفیر کی سعودی وزیرخارجہ سے ملاقات، دوطرفہ امور پر تبادلہ خیال

ریاض: سعودی عرب میں تعینات پاکستانی سفیر راجہ علی اعجاز نے سعودی وزیرخارجہ عادل الجبیر سے ملاقات کی، اس دوران دوطرفہ امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی سفیر کی عادل الجبیر سے ملاقات سعودی عرب کے دارالحکومت ریاض میں ہوئی جہاں دونوں عہدیداروں نے گرم جوشی سے ایک دوسرے سے مصافحہ کیا۔

اس دوران دونوں رہنماؤں نے ملکی صورت حال اور خطے میں دہشت گردی کے خاتمے سے متعلق بھی گفتگو کی اور دوطرفہ تعلقات کی مزید مضبوطی کے عزم کا اظہار کیا۔

سعودی وزیرخارجہ نے پاک سعودی دوستی کو عظیم قرار دیتے ہوئے پاکستان کے کردار کو سراہا۔دونوں عہدیداران نے بڑے خوشگوار ماحول میں گفتگو کی۔

خیال رہے کہ سعودی عرب اور پاکستان کی دوستوں دنیا بھر میں مثالی رہی ہے، حال ہی میں سعودی عرب میں تعینات پاکستانی سفیر راجہ علی اعجاز نے وزیراعظم عمران خان کی درخواست پر سعودی ولی عہد کی جانب سے ویزہ فیس میں کمی اور قیدیوں کی رہائی پر شکریہ ادا کیا تھا۔

یاد رہے کہ گذشتہ دنون عادل الجبیر نے راجہ اعجاز کو عہدہ سنبھالنے پر مبارک باد پیش کی تھی اور اس امید کا اظہار کیا تھا کہ پاکستانی کے نئے سفیر کی آمد سے دونوں ممالک کے تعلقات کو نئی جہت ملے گی۔

پاکستان نے کشیدگی کم کرنے میں آگے بڑھ کر کردار ادا کیا، عادل الجبیر

بعد ازاں راجہ اعجاز نے پاک بھارت کشیدگی کم کرانے پر سعودی عرب کا شکریہ ادا کیا، اُن کا کہنا تھا کہ خطے کی کشیدگی کم کرنے میں سعودی عرب کا اہم کردار ہے، پاکستان امن قائم کرنے کے لیے تمام کوششیں بروئے کار لائے گا۔ سعودی وزیر خارجہ عادل الجبیر نے پاکستان کے کردار کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ کشیدگی کم کرنے کے لیے حکومت نے بہت اہم کردار ادا کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں