پی ایس ایل 4‌‌‌‌‌ دنیا کے سامنے پاکستان‌ کا‌ مثبت چہرہ پیش کرے گا: فن کاروں کی پریس کانفرنس
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل 4‌‌‌‌‌ دنیا کے سامنے پاکستان‌ کا‌ مثبت چہرہ پیش کرے گا: فن کاروں کی پریس کانفرنس

دبئی: پی ایس ایل 4‌‌‌‌‌ کی افتتاحی تقریب میں پرفارم کرنے والے فن کاروں نے کہا ہے کہ ایونٹ دنیا کے سامنے پاکستان‌ کا‌ مثبت چہرہ پیش کرے گا۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے مشترکہ پریس کانفرنس میں کیا، انھوں نے کہا کہ پی ایس ایل کی دنیا بھر میں پذیرائی بڑھ رہی ہے.

معروف گلوکار اور سماجی کارکن سلمان احمد کا کہنا تھا کہ میرے لیے پی ایس ایل بہت بڑا ایونٹ ہے، یہ لینڈ مارک ثابت ہوگا، کرکٹ کے ذریعے پاکستان کا مثبت چہرہ دکھانے میں مدد ملے گی.

ان کا کہنا تھا کہ 9 سال سے پاکستان میں کوئی ٹیسٹ میچ نہیں ہوا، پی ایس ایل بڑاموقع ہے، پاکستان میں کھیلوں سمیت سیاحت کے بہترین مواقع ہیں، ڈی ولیرزکا پی ایس ایل کھیلنا پاکستانی کرکٹ کے لئے خوش آئند ہے.

معروف گلوکار علی عظمت کا کہنا تھا کہ کرکٹ کےذریعے دنیا کو دکھائیں گے کہ یہ اصل پاکستان ہے، پی ایس ایل کی وجہ سے دنیا کا پاکستان کے لئے مؤقف مثبت ہورہا ہے.

پی ایس ایل فور : کراچی کنگز کی ٹیم سلمان اقبال کے ہمراہ دبئی پہنچ گئی

پریس کانفرنس میں شریک اور  ایونٹ کا آفیشل گیت گانے والے فواد خان نے کہا کہ پی ایس ایل کا گانا گانے کا موقع ملنا بڑا اعزاز ہے، ایونٹ کے ذریعے پاکستان میں کرکٹ لوٹ رہی ہے، ڈیرن سیمی نے پاکستان میں عالمی کرکٹ کی واپسی میں اہم کردار ادا کیا.

اس موقع پر شجاع حیدر نے کہ پی ایس ایل کی افتتاحی تقریب میں کل پرفارم کریں گے، پی ایس ایل کا گانا تیار کرنا میرے لیے اعزازکی بات ہے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں