The news is by your side.

Advertisement

وہ پاکستانی اداکار جنہیں‌ خدا نے بیٹیوں کی نعمت سے نوازا

کراچی: پاکستان کی ڈرامہ اور فلم انڈسٹری کے کئی ایسے اداکار ہیں جن کے گھر بیٹیوں کی پیدائش ہوئی اور وہ ان کی بہت اچھے طریقے سے پرورش کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق بیٹیاں اللہ کی رحمت ہیں اس بات کا اندازہ اُن والدین کو بہت اچھی طرح سے ہوتا ہے جو صاحبِ اولاد تو ہیں مگر اُن کے گھر صرف بیٹے ہی پیدا ہوئے اور اس طرح کے والدین بھی اس اہمیت سے اچھی طرح واقف ہیں جو صاحب اولاد نہیں ہیں۔

پاکستانی شوبز انڈسٹری میں چند جوڑے ایسے ہیں جنہیں اللہ رب العزت نے اولادِ نرینہ تو عطا نہیں کی البتہ اُن کے گھر خدائے رب ذوالجلال کی رحمت سے ضرور منور ہوئے۔

آئیے ایسے فنکاروں پر ایک مختصر نظر ڈالتے ہیں۔

بشریٰ انصاری

پاکستان ڈرامہ انڈسٹری اور فنون لطیفہ میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والی بشریٰ انصاری کی دو صاحبزادیاں ہیں جو اپنے والدین کا نام روشن کررہی ہیں، اُن کی بڑی صاحبزادی نرمان انصاری اور دوسری میرا انصاری ہیں۔

فیصل قریشی

ڈرامہ انڈسٹری میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والے اداکار فیصل قریشی کی صاحبزادی کا نام ہانیش قریشی ہے، ٹی وی اداکار کی اس سے قبل دو شادیاں ہوئیں جن میں سے پہلی اہلیہ سے بیٹی اور دوسری سے بیٹا بھی پیدا ہوا تاہم وہ اب صرف اپنی تیسری اہلیہ کی کفالت ہی کررہے ہیں۔

شان شاہد

پاکستانی فلم انڈسٹری میں جان دار اداکاری سے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والے اداکار شان شاہد کی چار صاحبزادیاں ہیں جن کے نام رانے، بہششت برین، فاطمہ اور شاہ بانو ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں