site
stats
انٹرٹینمںٹ

پاکستانی فلم ساز کا نام فوربز کی کامیاب ترین نوجوانوں کی فہرست میں نمایاں

نیویارک : پاکستانی نوجوان فلم ساز شاہنواز زالی کا نام فوربس کی 30 سال سے کم عمرکے نوجوانوں کی کھیل اور انٹرٹینمنٹ کی فہرست میں شامل کرلیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں ٹیلنٹ کی کوئی کمی نہیں ہے، برطانوی جریدے فوربز کی جانب سے ایشیا کے ان 300 لوگوں کی فہرست جاری کی گئی ہے، جنہوں نے اپنے اپنے شعبے میں خوب کامیابی سمیٹی۔

پاکستانی نوجوان فلم ساز شاہنواز زالی کا نام فوربز کی انڈر 30 ایشیاء انٹرٹینمنٹ اینڈ اسپورٹس کی فہرست میں شامل کرلیا گیا ہے۔

ہدایت کار شاہنواز زالی کا تعلق لاہور سے ہے، انھوں نے قطر یونیورسٹی سے گریجویٹ کیا ہے، شاہنواز کی ڈاکومنٹری سو قدم کو متعدد بین الاقوامی ایوارڈز سے نوازا گیا، جن میں میامی انٹرنیشنل فلم فیسٹیول ، گلوبل فلم فیسٹیول اور قطر میڈیا ایوارڈ شامل ہیں۔


ان کی فلم ‘سو قدم’ میں ایک نوجوان لڑکے کی زندگی کو پیش کیا گیا، اس فلم میں دکھایا گیا کہ کیسے ایک بچے کو خودکش بمبار بنادیا جاتا ہے،یہ فلم 2015میں بنائی گئی تھی۔

اس سے قبل 2014 میں قطر میڈیا ایوارڈ میں زالی اپنی  فلم محمد کیلئے سب سے بہترین فلم کا ایوارڈ جیت چکے ہیں۔


شاہنواز زالی کا نام 2016 میں اسٹوڈنٹ آسکر ایوارڈ کے لیے نامزد


خیال رہے کہ شاہنواز زالی کا نام 2016 میں اسٹوڈنٹ آسکر ایوارڈ کے لیے بھی نامزد کیا گیا تھا، ۔اس بات کی تصدیق دو بار آسکر ایوارڈ جیتنے والی شرمین عبید چنائے نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کیا تھا، جس میں انہوں نے شاہنواز کو مبارکباد بھی دی تھی۔

دوسری جانب فوربز فہرست میں بالی ووڈ اداکارہ عالیہ بھٹ بھی شامل ہیں، عالیہ بھٹ کو فہرست میں 20ویں نمبر پر رکھا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top