The news is by your side.

مقبوضہ کشمیر میں بھی کئی مقامات پر پاکستانی پرچم لہرائے گئے

سرینگر: بھارتی فورسز کے ہاتھوں غیر قانونی طور پر مقبوضہ علاقے جموں و کشمیر کے لوگ بھی آج پاکستان کا یوم آزادی منا رہے ہیں۔

اے آروائی نیوز براہِ راست دیکھیں live.arynews.tv پر

کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ جموں و کشمیر میں کشمیری عوام آج پاکستان کا یوم آزادی انتہائی جوش و خروش، عقیدت اور احترام کے ساتھ منا رہے ہیں۔

بڑی تعداد میں بھارتی فورسز، پولیس اہل کاروں، ڈرونز اور نگرانی کے سی سی ٹی وی کیمروں کی موجودگی کے باوجود مقبوضہ کشمیر میں لوگوں نے سرینگر، بارہمولہ، بڈگام، شوپیاں، پلوامہ، اسلام آباد، کولگام اور خطہ جموں کے کئی علاقوں میں 14 اگست کی آدھی رات کو پاکستان سے محبت کے اظہار میں پاکستانی پرچم لہرائے۔

کشمیریوں نے پاکستان کے حق میں اور بھارت مخالف نعرے بھی لگائے۔

کشمیریوں نے سرینگر میں بھی پاکستان کے یوم آزادی پر بھارتی افواج کی طرف سے جوابی کارروائی کے خوف کے بغیر اپنی خوشی کا اظہار کرنے کے لیے پٹاخے پھوڑے، باوجود یہ کہ بھارتی فورسز نے کل بھارت کے یوم آزادی سے قبل مقبوضہ علاقے کو فوجی چھاؤنی اور ایک کھلی جیل میں تبدیل کر دیا ہے۔

نوجوانوں نے بارہمولہ اور بڈگام کے علاقوں میں وہ بھارتی جھنڈے بھی جلائے جو بھارتی حکام نے انھیں زبردستی دیے تھے، واضح رہے کہ مقبوضہ جموں و کشمیر میں کشمیری کل بھارت کے یوم آزادی کو یوم سیاہ کے طور پر منائیں گے۔

حریت رہنما عبدالحمید لون نے بھی ایک بیان میں کہا کہ مقبوضہ کشمیر میں کئی مقامات پر پاکستانی پرچم لہرائے گئے، نوجوانوں نے پاکستانی پرچم کے ساتھ پاکستان زندہ باد کے نعرے بھی لگائے، انھوں نے کہا کہ بھارت کشمیری مسلمانوں کے دلوں سے پاکستان کی محبت ختم نہ کر سکا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں