The news is by your side.

Advertisement

بڑی خوشخبری ،’ اب پاکستانی نوٹریائزڈ دستاویزات کو بین الاقوامی سطح پر قبول کیا جائے’

اسلام آباد : وزیراعظم شہباز شریف کا کہنا ہے کہ تمام پاکستانی  اپنی تمام اہم قانونی دستاویزات نوٹرائز کراسکیں گے اور 100 سے زائد ممالک میں پاکستانی نوٹریائزڈ دستاویزات کو قبول کیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ پاکستان کا بین الاقوامی پوسٹل کنونشن سے الحاق سمندر پار پاکستانیوں کیلئے آسانی پیدا کرے گا، شہریوں کو سہولت فراہم کرنا ہماری اولین  ترجیح ہے، اب 100 سے زائد ممالک میں پاکستانی نوٹریائزڈ دستاویزات کو قبول کیا جائے۔

شہبازشریف کا کہنا تھا کہ پاکستانی شہری اپنی تمام اہم قانونی دستاویزات شادی کا سرٹیفکیٹ، ڈگریاں اور دیگر دستاویزات نوٹرائز کراسکیں گے ، دفترخارجہ کے نامزد عہدیداروں کے ذریعے دستاویزات نوٹرائز کرائے جاسکیں گے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ دستاویزات کو مزید تصدیق کی ضرورت کے بغیر بین الاقوامی سطح پر قبول کیا جائے گا۔

اس سے قبل وزاعظم میڈیا آفس کی جانب سے جاری بیان میں سلمان صوفی نے کہا تھا کہ پاکستان کے بین الاقوامی پوسٹل کنونشن سے الحاق کی منظوری پر سمندر پار پاکستانیوں کو مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ الحاق سے سمندر پار پاکستانیوں کے کاغذات کی تصدیق میں آسانی پیدا ہو جائے گی، اس سے پہلے سمندر پار پاکستانیوں کو اپنی دستاویزات کی تصدیق کیلئے مختلف دفاتر کے چکر اور بھاری فیس ادا کرنا پڑتی تھی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان بھر میں دفتر خارجہ کے منتخب کردہ نوٹریز سے دستایزات کی تصدیق کے بعد 122 ممالک میں یہ تصدیق قابل قبول ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں