The news is by your side.

Advertisement

تھائی لینڈ:کراٹے کا عالمی مقابلہ، پاکستانی نوجوانوں نے چاندی کا تمغہ جیت لیا

بینکاک : تھائی لینڈ میں منعقدہ کراٹے کے عامی مقابلوں میں حصّہ لینے والے پاکستانی کھلاڑیوں نے دوسری پوزیشن حاصل کرکے چاندی کے تمغے جیت لیے۔

تفصیلات کے مطابق تھائی لینڈ میں 8 جون کو منعقد ہونے والے کراٹے کے عالمی مقابلوں میں پاکستانی نوجوانوں نے سلور میڈل حاصل کرکے پوری دنیا میں پاکستان کا نام روشن کردیا ہے۔

تھائی لینڈ کے دارالحکومت بینکاک منعقد ہونے والے کراٹے مقابلوں میں پاکستانی کھلاڑیوں محمد علی رشید اور دلاور خان نے ڈبل کلاسک پروگرام میں دوسری پوزیشن حاصل کی ہے۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ پہلی بار پاکستانی ٹیم کراٹے کے کسی عالمی مقابلے میں شریک ہوئی ہے، لیکن قومی فیڈریشن میں فنڈز کی کمی کے باعث پاکستانی ٹیم مکمل قوت کے ساتھ مقابلوں میں شریک نہیں ہوسکی ہے۔

پی جے جے ایف کے صدر خلیل خان کی جانب سےتھائی لینڈ میں فتح کے جھنڈے گاڑنے والے کھلاڑیوں کو مبارک باد دیتے ہوئے کہا ہے کہ پوری قوم کو چاندی کا تمغہ حاصل کرنے والے نوجوانوں پر فخر ہے۔

خلیل خان کا کہنا تھا کہ پی جے جے ایف نے کامیاب ہونے کی روایت کو برقرار رکھتے ہوئے جس مقابلے میں بھی سرکت کی کامیابی حاصل کی اور بہترین کارکردگی دیکھا کر وطن واپس پہنچے ہیں،

ان کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان میں جو جیٹسو کمیونیٹی نے پی جے جے ایف کے نوجوانوں کی کامیابی پر مبارک باد دی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں