ایسے ممالک جہاں‌ جانے کے لیے پاکستانی بغیر ویزے کے سفر کرسکتے ہیں
The news is by your side.

Advertisement

33 ایسے ممالک جہاں‌ جانے کے لیے پاکستانیوں‌ کو ویزے کی ضرورت نہیں

دبئی: دنیا کے طاقتور ترین پاسپورٹس کے حامل شہری بغیر ویزے کے متعدد ممالک کے سفر سے محظوظ ہوسکتے ہیں۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق مطابق پاکستانی پاسپورٹ کی رینکنگ میں دو درجہ بہتری ہوئی ہے اور 102 نمبر پر آگیا ہے جس کے مطابق پاکستانی شہری 33 ممالک میں بغیر ویزے سفر کرسکیں گے۔

پاکستانی شہری جن ممالک میں بغیر ویزے کے سفر کرسکتے ہیں ان میں صومالیہ، شام، عراق، افغانستان ودیگر شامل ہیں۔

سری لنکا کا پاسپورٹ فہرست میں 95 نمبر پر ہے جبکہ بھارت کی رینکنگ 79 ہے اسی طرح بینن، موروکو، منگولیا اور ارمینیا کی رینکنگ میں بہتری ہوئی ہے جبکہ بنگلہ دیش کا ویزہ فہرست میں 97 نمبر پر ہے اور بنگلہ دیش کے شہری 41 ممالک میں بغیر ویزے کے سفر کرسکتے ہیں۔

جاپان کا پاسپورٹ سال میں دوسری مرتبہ پہلے نمبر پر موجود ہے، جس کے شہری 190 ممالک اور شہروں کا ویزہ یا پھر ائیرپورٹ پر ہی حکام سے داخلے کی اجازت لے سکتے ہیں۔

مزید پڑھیں: پانچ ممالک نے پاکستانیوں کے لیے ویزے کی شرط ختم کردی

عالمی رینکنگ میں فرانس اور جرمنی کو چوتھا نمبر ملا جس کے حامل افراد 188 ممالک کا سفر کرسکتے ہیں اسی طرح ڈنمارک، فن لینڈ، اٹلی، سوئیڈن کے پاسپورٹس نے چوتھی پوزیشن برقرار رکھی جبکہ اسپین کے پاسپورٹ کی ایک درجہ تنزلی ہوئی۔

خلیجی ممالک میں متحدہ عرب امارات کے پاسپورٹ کی ایک درجہ تنزلی ہوئی جس کے بعد یہ 21 ویں سے نیچے آکر 22ویں پر پہنچا، جبکہ سعودی پاسپورٹ اپنی 70ویں پوزیشن برقرار رکھ سکا اسی طرح ایران کے پاسپورٹ نے دو درجہ ترقی کر کے 96ویں پوزیشن حاصل کی۔

ہینلے کی رپورٹ کے مطابق عراق ، افغانستان فہرست میں سب سے آخری 104ویں نمبر پر رہے جبکہ شام ، عراق اور صومالیہ کے پاسپورٹ 103 ویں نمبر پر رہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں