The news is by your side.

Advertisement

سائنسی علوم میں نئی تحقیق،سعودی عرب میں پاکستانی ڈاکٹر کو ایوارڈ سے نوازا گیا

ریاض : سعودی عرب میں سائنسی علوم میں نئی تحقیق کرنے پر پاکستانی پروفیسر ڈاکٹر عمران شاکر کو  ایوارڈ سے نوازا گیا، ڈاکٹر عمران شاکر نے  130 سے زائد مقالات تحریر کیے، جو  سائنسی میدان میں مفید ثابت ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں کنگ سعود یونی ورسٹی میں سائنس کے میدان میں نئی تحقیق کرنے والے افراد میں اعزازات دینے کی تقریب منعقد ہوئی جس میں پاکستانی پروفیسر ڈاکٹر عمران شاکر کو بھی ان کی خدمات کے حوالے سے اعزاز سے نوازا گیا۔

پاکستانی پروفیسر ڈاکٹر عمران شاکر نے  130 سے زائد مقالات تحریر کیے جو کہ معتبر جرائد nature اور science میں شائع ہو چکے ہیں، جبکہ ڈاکٹر عمران شاکر نے کنگ سعود یونی کے تعلیمی سال 2017/18 میں سائنسی علوم کے حوالے سے دو اہم مضمون تحریر کیے جو سائنسی میدان میں مفید ثابت ہوئے۔

اس حوالے سے ڈاکٹر عمران شاکر پہلی پوزیشن حاصل کر پائے، گورنر فیصل بن بندر نے ان کو اعزاز دیتے ہوئے انکے کام کی بھی بھرپور ت

کنگ سعود یونی ورسٹی کی جانب سے سائنسی تحقیق کے معیار کو فروغ دینے سائنسی مقابلے کا رحجان بڑھانے کے لئے سائنس ایوارڈ کا اجراء کر رکھا ہے۔

اس سال تیس پروفیسرز اور ڈاکٹرز کو سائنسی علوم میں نئی تحقیق کرنے پر گورنر ریاض شہزادہ فیصل بن بندر نے اعزازات سے نوازا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں