The news is by your side.

Advertisement

افغانستان میں اغوا ہونے والے پاکستانی شہری کو رہا کردیا گیا

اسلام آباد: پاکستانی سفارتخانے کی کوششیں رنگ لے آئیں، افغانستان میں گزشتہ روز اغوا ہونے والے سعید اللہ کو رہا کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان میں گزشتہ روز اغوا ہونے والے پاکستانی شہری سعید اللہ کو رہا کردیا گیا، سعید اللہ کو گزشتہ روز افغان این ڈی ایس نے کابل سے اغوا کیا تھا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پاکستانی سفارت خانے نے معاملہ افغان وزارت خارجہ کے ساتھ اٹھایا تھا جس کے بعد سعید اللہ کی باحفاظت واپسی ممکن ہوسکی ہے۔

واضح رہے کہ افغان خفیہ ایجنسی کے اہلکاروں کا پاکستانی شہریوں کے اغوا کا یہ تیسرا واقعہ تھا، پاکستانی سفارت خانے نے افغان دفتر خارجہ کے ساتھ معاملہ اٹھادیا۔

مزید پڑھیں: افغانستان سے ایک اور پاکستانی اغوا

یاد رہے کہ گزشتہ سال اکتوبر میں افغانستان میں پاکستانی طالب علم کو اغوا کرلیا گیا تھا، ڈاکٹر وقار کو خفیہ ایجنسی این ڈی ایس اہلکاروں نے حبس بے جا میں رکھا ہوا تھا اور پولیس مقدمہ درج کرنے سے بھی انکار کررہی تھی۔

پولیس کا مؤقف تھا کہ ڈاکٹر وقار خفیہ پولیس کے پاس ہے لہٰذا مقدمہ درج نہیں کیا جاسکتا، پاکستانی حکام نے یہ معاملہ افغان وزارت خارجہ کے ساتھ اٹھا دیا ہے۔

خیال رہے کہ اس سے قبل بھی5اکتوبر کو ایک پاکستانی انجینئر کو این ڈی ایس کے اہلکاروں نے اغوا کیا تھا، پاکستانی حکام انجینئر کی بازیابی کیلئے افغان حکام سے مسلسل رابطے میں تھے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں