The news is by your side.

ٹی 20 ورلڈ کپ فائنل کیلیے پاکستانی ٹیم میلبرن پہنچ گئی

ٹی 20 ورلڈ کپ کے فائنل کے لیے قومی ٹیم سڈنی سے میلبرن پہنچ گئی ہے، فائنل اتوار 16 اکتوبر کو پاکستان اور آج انگلینڈ اور بھارت کے میچ کی فاتح ٹیم کے درمیان ہوگا۔

پاکستانی کرکٹ ٹیم ورلڈ کپ 1992 کی تاریخ دہرانے کے لیے سڈنی سے میلبرن پہنچ گئی ہے جہاں وہ ایم سی جی میں 13 اکتوبر کو ٹورنامنٹ کا فائنل کھیلے گی مدمقابل انگلینڈ ہوگا یا بھارت اس کا فیصلہ آج ہوگا۔

قومی ٹیم کل صبح 11 بجے ایم سی جی میں نیٹ سیشن کرے گی، فائنل کے روانگی سے قبل سڈنی کے ہوٹل میں قومی ٹیم کی کامیابی پر کیک بھی کاٹا گیا جب کہ ٹیم جب فائنل معرکے کے لیے روانہ ہوئی تو وکٹ کیپر بلے باز محمد رضوان نے ڈرائیور کی سیٹ پر بیٹھ کر بس چلانے کی اداکاری بھی کی جس پر ٹیم اراکین بہت محظوظ ہوئے۔

یاد رہے کہ پاکستان نے گزشتہ روز سڈنی میں نیوزی لینڈ کو سات وکٹوں سے شکست دے کر فائنل کے لیے کوالیفائی کیا تھا، کپتان بابر اعظم اور محمد رضوان نے سنچری پارٹنر شپ فراہم کی جس کے باعث فائنل کے لیے سفر ممکن ہوا، دونوں بلے بازوں نے نصف سنچریاں اسکور کی تھیں۔

دوسری جانب شائقین کرکٹ کے لیے بری خبر ہے کہ اتوار کو میلبرن میں کھیلا جانے والا ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا فائنل میچ بارش سے متاثر ہونے کا اندیشہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ٹی 20 ورلڈ کپ کا فائنل بارش سے متاثر ہونے کا خدشہ

آسٹریلوی محکمہ موسمیات نے اس روز میلبرن میں بارش کی پیشگوئی کی ہے، میچ کے لیے ریزرو ڈے رکھا گیا ہے، اگر بارش کے باعث اتوار کو میچ مکمل نہ ہوسکا تو پیر کو ریزرو ڈے پر میچ مکمل کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں