پاکستانی خاتون نے دبئی میں دس لاکھ ڈالرکی لاٹری جیت لی -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی خاتون نے دبئی میں دس لاکھ ڈالرکی لاٹری جیت لی

دبئی: لاٹری ٹکٹ خریدنا ہر کسی کے لیے ممکن نہیں ہوتا لیکن جو اسے ممکن بنالے ، اس کے لیے کچھ بھی ناممکن نہیں ہوتا، پاکستانی خاتون نے دبئی میں یو ایس ڈالر ملینیئر لاٹری جیت لی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی نژاد خاتون فہمیدہ تنویر نے اپنی جیت کے امکانات بڑھانے کے لیے امریکی لاٹری کے اٹھارہ ٹکٹ خرید کررکھے تھے ، بالاخر ان کی امید بر آئی اور ان کا قرعہ اندازی میں نام نکل آیا، یعنی اب وہ دس لاکھ امریکی ڈالر لے کر وطن واپس آئیں گی۔

لاٹری انتظامیہ کے مطابق فہمیدہ تنویر نامی اس پاکستانی خاتون کے اٹھارہ ٹکٹس میں سے ایک یعنی ٹکٹ نمبر 0373 حال ہی میں ہونے والے لکی ڈرا میں انعام کا حقدار قرار پایا ہے۔

فہمیدہ تنویر گزشتہ دس سال سے اپنے شوہر کے ہمراہ دبئی میں مقیم ہیں ۔ انہوں نے اور ان کے شوہر نے حال ہی میں اس لکی ڈرا میں اپنی قسمت آزمانے کا فیصلہ کیا تھا اوراس مقصد کے لیے انہوں نے ایک ساتھ اٹھارہ ٹکٹ خریدے تھے۔

یاد رہے کہ دبئی ڈیوٹی فری ریفل ٹکٹ کے نام سے جانے والے اس ٹکٹ کی قیمت ایک ہزار درہم ہے جوکہ دبئی میں مقیم کسی بھی پاکستانی کے لیے ایک بڑی رقم ہے۔ فہمیدہ اور ان کے شوہر نے ایک امید پر کل 18 ہزار درہم اس لاٹری میں لگائے تھے کہ اگر انعام نکل آیا تو ان کے تمام مسائل حل ہوجائیں گے۔

ان کے شوہر تنویر کا کہنا ہے ’ وہ اللہ تعالیٰ کے شکر گزار ہیں جس نے انہیں اتنی بڑی خوش خبری دی، یہ ان کی زندگی میں پہلا موقع ہے کہ وہ اتنی بڑی انعامی رقم جیت سکے ہیں اور امید کرتے ہیں کہ یہ سلسلہ آگے بھی جاری رہے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں