The news is by your side.

Advertisement

پاکستانیوں اب بھی وقت ہے جاگو کہیں دیر نہ ہوجائے،مرتضیٰ وہاب

کراچی: ترجمان سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب نے کہا کہ 19 روز میں1000 مریضوں کا اضافہ ہوا، پاکستانیوں اب بھی وقت ہے جاگو کہیں دیر نہ ہوجائے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت کے ترجمان بیرسٹر مرتضیٰ وہاب نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ پاکستان میں کرونا کا پہلا کیس 26 فروری کو رپورٹ ہوا۔

مرتضیٰ وہاب کا کہنا تھا کہ 19 روز میں 1000 مریضوں کا اضافہ ہوا،7دن میں 2 ہزار، 5دن بعد3 ہزار ممکنہ طور پر 4 ہزار مریض3 دن میں ہوگئے،پاکستانیوں اب بھی وقت ہے جاگو کہیں دیر نہ ہو جائے۔

انہوں نے کہا کہ ہمیں 14 اپریل تک کے لاک ڈاؤن پر مؤثرعملدرآمد کرنا ہے،ہمیں خود کو بچاتے ہوئے دوسروں کو بھی محفوظ رکھنا ہے، سندھ میں لاک ڈاؤن پر عملدرآمد کرایا جا رہا ہے،لاک ڈاؤن کو مزیدسخت کرنے کی ضرورت ہے۔

ترجمان سندھ حکومت کا کہنا تھا کہ شہری حکومت کا ساتھ دیں اور احتیاطی تدابیر اپنائیں،سندھ میں 270 کرونا مریض صحت یاب ہوچکے ہیں،یہ لاک ڈاؤن اور خود کو آئسولیشن میں رکھنے سے ممکن ہوا، اس وبا سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لیے اپنے گھروں پر رہیں۔

واضح رہے کہ سندھ میں آج کرونا کے مزید 54 کیسز سامنے آئے، صوبے میں کیسز کی مجموعی تعداد 986 ہوگئی جبکہ ہلاکتوں کی تعداد 18 ہوگئی ہے۔

ترجمان سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب کے مطابق صوبے میں مزید 16 افراد کرونا سے صحت یاب ہوچکے ہیں جس کے بعد صحت یاب ہونے والوں کی تعد 269 ہوگئی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں