The news is by your side.

Advertisement

حارث رؤف نے بڑی خواہش کا اظہار کردیا

لاہور: قومی ٹیم کے فاسٹ بولر حارث رؤف نے بڑی خواہش کا اظہار کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ ٹیم کے فاسٹ بولر حارث رؤف نے ویڈیو لنک پریس کانفرنس کرتے ہوئے بتایا کہ پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان ٹیسٹ سیریز بہت اچھی رہی اور شائقین کرکٹ سے خوب لطف اندوز ہوئے۔

حارث رؤف نے بتایا کہ ٹیسٹ اسکواڈ میں شامل تھا لیکن سیریز کے آغاز سے قبل کووڈ کا شکار ہوگیا کمبی نیشن کی وجہ سے پلئینگ الیون کا حصہ نہیں بن سکا لیکن میرا خواب تھا کہ میں ٹیسٹ کھیلوں۔

لاہور ٹیسٹ پر گفتگو کرتے ہوئے حارث کا کہنا تھا کہ نسیم شاہ اور دیگر بولروں نے عمدہ بولنگ کی تاہم بد قسمتی سے میچ میں فتح حاصل نہ کرسکے۔

بولنگ کوچ کے حوالے سے حارث رؤف کا کہنا تھا کہ شان ٹیٹ چاہتے ہیں کہ ڈیتھ اوورز میں بولنگ اچھی ہونی چاہئیے، میں ان کے ساتھ کام کر رہا ہوں وہ مجھے ٹریننگ کے دوران اس حوالے سے بتائیں گے۔

ویڈیو کانفرنس میں حارث رؤف کا کہنا تھا کہ کینگروز اسکواڈ کے کھلاڑی انٹرنیشنل کرکٹ میں ناتجربہ کار ضرور ہیں لیکن انہیں ڈومیسٹک کرکٹ کا تجربہ ہےجبکہ آسٹریلوی کرکٹرز بگ بیش لیگ کھیلتے ہوئے آرہے ہیں تاہم پاکستان ٹیم کنڈیشنز کا فائدہ اٹھائے گی اور سیریز جیتنے کی کوشش کرے گی، ہم سیریز کو کسی صورت بھی آسان نہیں لے سکتے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں