دبئی: پاکستان کا نیوزی لینڈ کے خلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ
The news is by your side.

Advertisement

ٹی ٹوینٹی سیریز: پاکستان نے آسٹریلیا کے بعد نیوزی لینڈ کو بھی وائٹ واش کردیا

دبئی: پاکستان نے سیریز کے تیسرے اور آخری ٹی ٹوینٹی میچ میں نیوزی لینڈ کو 47 رنز سے شکست دے کر وائٹ واش کردیا، شاداب خان نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان نے کینگروز کے بعد کیویز کو ٹی ٹویںٹی سیریز میں وائٹ واش کردیا، پاکستان کی جانب سے بابراعظم نے 79 رنز کی اننگز کھیلی جبکہ شاداب خان نے تین کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔

کیویز 167 رنز ہدف کے تعاقب میں 119 رنز پر ڈھیر ہوگئی، کپتان ولیم سن کے 60 رنز کی اننگز کے علاوہ کوئی کھلاڑی خاطر خواہ کارکردگی نہ دکھا سکا، سرفراز الیون نے تینوں فارمیٹ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

پاکستان کی جانب سے شاداب خان نے تین وکتیں حاصل کیں، عماد وسیم نے دو اور ڈیبیو کرنے والے وقاص مقصود نے دو کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی جبکہ فہیم اشرف کے حصے میں ایک وکٹ آئی۔

دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں تیسرے اور آخری ٹی ٹوینٹی میچ میں قومی ٹیم نے کیویز کو جیت کے لیے 167رنز کا ہدف دے دیا، بابر اعظم نے 58 بالز پر 79 رنز کی شاندار اننگز کھیلی، فرگیوسن اور گرینڈ ہوم نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

قومی ٹیم کے بلے باز بابر اعظم نے 26 اننگز میں تیز ترین 1 ہزار رنز کا سنگ میل عبور کرلیا، بابراعظم نے سنگ میل عبور کرکے ویرات کوہلی کو پیچھے چھوڑ دیا، کوہلی نے 27 اننگز میں ایک ہزار رنز بنائے تھے جبکہ تیسرے نمبر پر آسٹریلیا کے کپتان ایرون فنچ ہیں۔

پاکستان کی جانب سے فخر زمان نے 11 رنز بنائے انہیں فرگیوسن نے آؤٹ کیا، شعیب ملک 9 بالز پر 19 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، محمد حفیظ نے ناقابل شکست شاندار 53 رنز کی اننگز کھیلی، بلال آصف 2 رنز کے ساتھ ناقابل شکست رہے۔

نیوزی لینڈ کی جانب سے گرینڈ ہوم نے 2 اور فرگیوسن نے ایک وکٹ حاصل کی۔

قبل ازیں دبئی میں جاری تیسرے اور آخری ٹی ٹوینٹی میچ میں پاکستان نے کیویز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے، پاکستان کی جانب سے وقاص مقصود کو ٹی ٹوینٹی ڈیبیو کرایا گیا ہے۔

وقاص مقصود کو اپنی 31 ویں سالگرہ پر پاکستانی ٹیم کی نمائندگی کا موقع ملا ہے جبکہ شاہین آفریدی کی جگہ عثمان شنواری کو پلیئنگ الیون کا حصہ بنایا گیا ہے۔

بابر اعظم نے 26 اننگز میں تیز ترین ایک ہزار رنز بنا کر بھارتی کپتان ویرات کوہلی کو پیچھے چھوڑ دیا ہے، ویرات کوہلی نے 27 اننگز میں یہ کارنامہ انجام دیا تھا۔

واضح رہے کہ قومی ٹیم نے کیویز کو تین ٹی ٹوینٹی میچز میں‌ 2-0 سے شکست دے کر سیریز پہلے ہی اپنے نام کرلی ہے، اگر سرفراز الیون آج کے میچ میں‌ کامیابی حاصل کرتی ہے تو کینگروز کے بعد نیوزی لینڈ کے خلاف بھی وائٹ واش مکمل ہوجائے گا.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں