پاک بھارت فائنل‘ موسم کیسا رہے گا؟ -
The news is by your side.

Advertisement

پاک بھارت فائنل‘ موسم کیسا رہے گا؟

لندن: اوول کے میدان میں ہونے والے چیمپئنز ٹرافی کے فائنل میں پاکستان اوربھارت آج ایک دوسرے کے مدمقابل ہوں گے‘ میچ کے لیے انتہائی سازگار موسم ہے۔

پاکستان اور بھارت ایک دوسرے کے روایتی حریف ہیں اور کسی بھی ٹورنامنٹ میں ان دونوں کے درمیان ہونے والا میچ سب سے زیادہ دیکھے جانے والے میچز میں سے ہوتا ہے اور سونے پر سہاگہ کہ چیمپئنز ٹرافی جیسے بڑے اور اہم ایونٹ کے فائنل میں یہ دونوں ٹیمیں ایک دوسرے کے مدمقابل آگئی ہیں۔

چیمپئنز ٹرافی ایونٹ کے دوران بارش کئی میچز میں فیصلہ کن ثابت رہی ہے اوراسی لیے آج لندن کا موسم انتہائی اہمیت اختیار کرگیا ہے ۔

ایونٹ کے دوران جب پاکستانی ٹیم اپنے پہلے میچ میں بھارت سے شکست کے بعد شدید مشکلات کاشکار تھی‘ جنوبی افریقہ کے ساتھ ہونےو الے میچ میں بارش نے اپنا کردار ادا کیا اور پاکستان ڈک ورتھ لوئس فارمولے کے تحت میچ جیت گیا۔

برطانوی محکمہ موسمیات کے مطابق میچ کے دن یعنی بروز اتوار لندن میں مطلع صاف رہے گا اور کھیل کے لیے موسمی صورتحال ہموار رہے گی۔

موسم کے ماہرین کے مطابق جیسے جیسے کھیل آگے بڑھتا جائے گا درجہ حرارت میں مزید اضافہ ہوگا اور کھیل کے لیے بھرپور دھوپ میسر رہے گی۔


پاکستانی صحافی زینب عباس کی سیلفیوں نے تہلکہ مچا دیا


 یہ بھی کہا گیا ہے کہ درجہ حرارت شام چار بجے آج کی بلند ترین سطح یعنی 29 سینٹی گریڈ پر ہوگا علاوہ ازیں میچ کے دوران کبھی کبھی انتہائی ہلکے بادل بھی آسکتے ہیں۔

یاد رہے کہ پاکستان انگلینڈ کو آٹھ وکٹوں سے تاریخ ساز شکست دے کر‘ جب کے بھارت بنگلہ دیش کو ہرا کر فائنل میں پہنچا ہے اور سرفراز کی سربراہی میں پاکستانی ٹیم آج کا میچ جیتنے کے لیے انتہائی پرعزم ہے۔

کپتان سرفراز کا کہنا ہے کہ پاکستان بھارت کے خلاف جارحانہ کھیل کی حکمتِ عملی اپنائے گا ۔خیال رہے کہ جارحانہ بیٹنگ کے لیے آج کا موسم انتہائی سازگار ہے۔

پاکستان اور بھارت کےدرمیان چیمپیئنز ٹرافی کا فائنل لندن کے اوول کرکٹ گراﺅنڈ میں کھیلے جائے گا۔میچ پاکستانی وقت کے مطابق دوپہر 2 بجےشروع ہوگا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں