The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان کراچی میں کتنے میچز کھیلے گئے؟

کراچی: پاکستان میں 9 سال بعد انٹرنیشنل کرکٹ کی بحالی کے بعد آج سے پاکستان اور ویسٹ انڈیز کی ٹیموں کے درمیان تین میچز کی ٹی ٹوئنٹی سیریز کا آغاز ہورہا ہے، بارہ سال قبل ویسٹ انڈیز اور پاکستان کی ٹیموں نے نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں ون ڈے میچ کھیلا تھا، 2009 کے بعد ویسٹ انڈیز کی ٹیم کراچی آنے والی پہلی انٹرنیشنل ٹیم ہے۔

پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں پہلا ون ڈے میچ 21 نومبر 1980 کو کھیلا گیا جس میں ویسٹ انڈیز نے 4 وکٹوں سے کامیابی حاصل کی۔

پانچ سال بعد 6 دسمبر 1985 کو پھر ویسٹ انڈیز اور پاکستان کی ٹیمیں کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں مدمقابل آئیں اس میچ میں بھی ویسٹ انڈیز نے 8 وکٹوں سے کامیابی حاصل کی۔

تیس اکتوبر 1987 کو ویسٹ انڈیز کی ٹیم پاکستان آئی اور نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں میچ کھیلا گیا، اس میچ میں بھی کامیابی ویسٹ انڈیز کے حصے میں آئی اور پاکستان کو 28 رنز سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

نو نومبر 1990 کو ویسٹ انڈیز اور پاکستان کے درمیان میچ میں پاکستان کو پہلی کامیابی اپنے ہوم گراؤنڈ پر نصیب ہوئی جس میں پاکستان نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد صرف 6 رنز سے ویسٹ انڈیز کو شکست دی۔

بیس نومبر 1991 کو دونوں ٹیموں کے درمیان ون ڈے میچ کھیلا گیا اس میچ میں ویسٹ انڈیز نے پاکستان کو باآسانی 24 رنز سے شکست دے دی۔

پندرہ سال بعد 16 دسمبر 2006 کو قومی ٹیم ایک بار پھر کالی آندھی سے ٹکرائی، ویسٹ انڈیز کو پاکستان کے ہاتھوں 7 وکٹوں سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے خلاف نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں 6 ٹیسٹ میچز کھیلے گئے جن میں چار میچز کا فیصلہ نہ ہوسکا جبکہ دو میں پاکستان نے کامیابی حاصل کی۔

واضح رہے کہ قومی ٹیم کے کپتان سرفراز احمد اور شعیب ملک کے علاوہ اسکواڈ میں شامل دیگر تمام کھلاڑی پہلی بار کراچی میں بین الاقوامی میچ کھیل رہے ہیں جبکہ ویسٹ انڈیز کے دو کھلاڑی دنیش رام دین اور مارلون سیمویلز بھی پہلے نیشنل اسٹیڈیم میں میچز کھیل چکے ہیں۔

خیال رہے کہ پاکستان کی ٹیم آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی رینکنگ میں پہلی نمبر پر براجمان ہے جبکہ ویسٹ انڈیز کا پانچواں نمبر ہے، پاکستان ویسٹ انڈیز کو سیریز میں شکست دے کر اپنی پہلی پوزیشن مزید مستحکم کرسکتا ہے، بلے بازوں کی رینکنگ میں پاکستان کے بابر اعطم اپنی عمدہ کارکردگی کی بدولت پہلے نمبر پر موجود ہیں۔

ٹی ٹوئنٹی میچز میں ویسٹ انڈیز کے خلاف پاکستان کا پلڑا بھاری ہے، اب تک دونوں ٹیموں کے مابین 11 ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلے گئے، جن میں سے 8 پاکستان نے جیتے اور تین میچز میں ویسٹ انڈیز کو کامیابی ملی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں