The news is by your side.

Advertisement

یروشلم پرامریکی فیصلے نے امت مسلمہ کو متحد کردیا، فلسطینی سفیر

اسلام آباد : پاکستان میں فلسطین کے سفیر ابو ولید علی نے کہا ہے کہ امریکی متنازع فیصلے نے امت مسلمہ کو متحد کر دیا ہے البتہ خود امریکا پوری دنیا میں تنہا ہو گیا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام آباد میں پاکستان علماء کونسل کے زیر اہتمام لبیک یا اقصیٰ کانفرنس میں خطاب کرتے ہوئے کیا، فلسطین کے سفیر ابو ولید علی کا کہنا تھا امریکا نے یروشلم کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کا فیصلہ کرکے خود کو تنہا کرلیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ مریکا کے اس متنازع فیصلے نے امت مسلمہ کو ایک پلیٹ فارم پر متحد کردیا ہے اور مسلم امت میں ایک نئی روح پھونک دی ہے جس کا مظہر آج کی یہ کانفرنس بھی ہے جس کا جوش و جذبہ دیدنی ہے۔

یہ بھی پڑھیں : امریکا نے یروشلم کو اسرائیلی دارالحکومت تسلیم کرلیا

انہوں نے مزید کہا کہ قبلہ اول کی آزادی انسانی ہی نہیں بلکہ ایمانی مسئلہ بھی ہے جس کے لیے فلسطینی صدر محمود عباس نے جہاں تمام اسلامی ممالک کو اعتماد میں لیا وہیں خادم الحرمین شریفین سے بھی بات کی جنھوں نے یروشلم کے مسئلے پر مکمل حمایت کے عزم کا اعادہ کیا۔

 اسی سے متعلق : یروشلم سے متعلق امریکی فیصلے کو اقوام متحدہ نے مسترد کردیا

خیال رہے کہ اقوام متحدہ میں جنرل اسمبلی کے اجلاس میں ترکی اور یمن کی جانب سے امریکی فیصلے کے خلاف جمع کرائی گئی قرارداد پر ووٹنگ ہوئی جس میں 128 ممالک نے امریکی فیصلے کو مسترد کردیا جب کہ محض 9 ممالک نے امریکا کی حمایت کی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں