site
stats
پاکستان

جےآئی ٹی کی تیسری رپورٹ پیش، عمران خان آج سپریم کورٹ جائیں گے

JIT

اسلام آباد : پاناما عملدرآمد کیس کی جےآئی ٹی کی تیسری رپورٹ آج سپریم کورٹ میں پیش کی جائیگی اس موقع پر عمران خان نے بھی آج سپریم کورٹ جانے کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان کی زیرصدارت پی ٹی آئی کا اجلاس بنی گالہ میں ہوا۔ جس میں پاناما عملدرآمد کیس کی جےآئی ٹی کی تیسری رپورٹ جو آج عدالت عظمیٰ میں پیش کی جائے گی کا جائزہ لیا گیا۔

 اجلاس کے بعد اعلامیہ جاری کیا گیا کہ عمران خان آج سپریم کورٹ جائیں گے، اعلامیہ کے مطابق اجلاس میں حکومت کے سپریم کورٹ پر زبانی حملوں کا بھی جائزہ لیا گیا جبکہ پاناما لیکس تحقیقات پرحکمراں جماعت کی مزاحمت کا معاملہ بھی زیرغور رہا۔

اعلامیہ میں کہا گیا کہ پاناما لیکس پرنوازشریف اپنی صفائی پیش کرنے میں ناکام رہے ہیں، اس حوالے سے سپریم کورٹ کے ججز کے ریمارکس انتہائی اہم ہیں، وزیراعظم نوازشریف کی ایما پرعدلیہ اورجےآئی ٹی کو بلیک میل کیا جا رہا ہے۔

اجلاس میں الزام لگایا گیا کہ ایک مخصوص میڈیا گروپ کنفیوژن پھیلارہا ہے۔ حکومت کو مخصوص میڈیا گروپ اور بعض دانشوروں کی معاونت حاصل ہے۔ منصوبے کےتحت عدلیہ اور جےآئی ٹی کیخلاف پروپیگنڈا کیا گیا۔

اعلامیہ کے مطابق منصوبے کےتحت عدلیہ اور جےآئی ٹی کیخلاف پروپیگنڈا کیاگیا، اجلاس میں اسپیکر قومی اسمبلی کی سیاسی تقاریر پر تشویش ظاہرکرتےہوئے کہا گیا کہ ایازصادق نے اسپیکرکے منصب کو داغدار کرنیکی کوشش کی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top