site
stats
پاکستان

عمران خان نے سب کچھ کرنا ہے تو اداروں پراخراجات کیوں کررہے ہیں،فواد چوہدری

اسلام آباد : پی ٹی آئی کے رہنما فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ عمران خان نے سب کچھ کرنا ہے تو اداروں پراخراجات کیوں کررہے ہیں۔

سپریم کورٹ میں پاناما لیکس کیس کی سماعت کے وقفے کے دوران پی ٹی آئی کے رہنما فواد چوہدری نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اٹارنی جنرل کے دلائل نوازشریف کے وکیل کی حیثیت سے تھے، بتایا گیا حدیبیہ پیپرملز کے اکاؤنٹس قرضے اتارنے کیلئے استعمال ہوئے، جج صاحب نے کہا ہم نے تو سنا تھا قطری نے سارے قرضے اتارے تھے۔

فواد چوہدری نے کہا عمران خان نے سب کچھ کرنا ہے تو اداروں پراخراجات کیوں کررہے ہیں، پھرانوسٹی گیشن ونگ تحریک انصاف کو بنا لینے دیں، وہ کہتے ہیں عدالت کسی ایم این اے کوڈس کوالیفائی نہیں کرسکتی، وہ کہتے ہیں نااہلی کے لئے اسپیکرقومی اسمبلی کے پاس ریفرنس بھیجیں،فواد چوہدری

انھوں نے کہا کہ اسپیکر نے ریفرنس کا کیا حال کیا تھا وہ سب نے دیکھا ہے، سرکاری اداروں میں انجمن غلامان موجود ہے، سپریم کورٹ سے کہاجارہا ہے آپ فیصلہ نہیں کرسکتے، تمام اداروں کو ایک ایک کرکے گرایا گیا ہے اور ان اداروں پردانیال عزیز اوران کی ٹیم ناچ رہی ہے۔

رہنما تحریک انصاف کا مزید کہنا تھا کہ الزامات ہم نے نہیں بین الاقوامی ادارے نے لگائے ہیں، حکومت کہتی ہے سب کورگڑ دیں وزیراعظم کو کچھ نہ کہیں۔

معاملہ وہیں کا وہیں ہے،سپریم کورٹ کو ہی فیصلہ کرنا پڑے گا،عارف علوی

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما عارف علوی نے کہا کہ اشتراوصاف نوازشریف کے وکیل کے طور پر پیش ہوئےہیں، عدالت نے اشتراوصاف سے کہا آپ ہمیں کنفیوژ نہ کریں، نوازشریف کو بچانے کیلئے 62کا آئین پیش کردیا، عدالت نے کہا ادارے تحقیقات کو تیارنہیں ،عارف علوی

عارف علوی نے کہا نوازشریف اورانکی فیملی بہت سے ثبوت مان چکی ہے، عدالت نے کہا ہم نہیں تو کون فیصلہ کرےگا، چیئرمین نیب نے نوازشریف سے وفاداری نبھائی، معاملہ وہیں کا وہیں ہے،سپریم کورٹ کو ہی فیصلہ کرنا پڑے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top