site
stats
پاکستان

پاناما کیس، پی ٹی آئی نے مزید دستاویزات جمع کرا دیں

اسلام آباد : سپریم کورٹ میں پی ٹی آئی کی جانب سے پانامہ کیس کی مزید دستاویزات جمع کروا دی گئیں، دستاوایزات پی ٹی آئی کے وکیل نعیم بخاری کی جانب سے جمع کروائی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق پاناما کیس کی سماعت کل سپریم کورٹ میں ہوگی، پاناما کیس سماعت سے پہلے پی ٹی آئی کی جانب سے سپریم کورٹ میں پاناما کی مزید دستاویزات جمع کرا دی گئیں، دستاویزات میں موزیک فونسیکا کو لکھا گیا خط بھی شامل ہے۔

پی ٹی آئی کی جانب سے جمع کرائے گئے دستاویز میں نواز شریف کا ایک پرانا انٹر ویو بھی جمع کرا یا گیا ہے، لندن فلیٹ کی ملکیت سے متعلق دستاویزات بھی جمع کرائی گئیں، جو نوازشریف فیملی کی فلیٹ کی سال دوہزار چھ سے پہلے کی ملکیت ظاہر کرتے ہیں۔

گزشتہ روز تحریک انصاف کے مرکزی ڈپٹی سیکریٹری جنرل عمران اسماعیل اورکراچی ریجن کے قائم مقام صدر و رکن سندھ اسمبلی خرم شیر زمان نے کہا تھا کہ پانامہ لیکس کے حوالے سے مزید نئے دھماکہ خیز ثبوت شواہد آگئے، جنھیں منگل کو عمران خان پریس کانفرنس میں پیش کریں گے۔

اس موقع پر پی ٹی آئی کے مرکزی رہنما عمران اسماعیل کا کہنا تھا کہ پانامہ لیکس کا معاملہ صرف تحریک انصاف کی وجہ سے زندہ ہے۔بعض جماعتیں 2018 کے الیکشن کو سیاسی مقاصد حاصل کرنے کے لیے استعمال کریں گی لیکن ہم پانامہ لیکس کا معاملہ کو آخری دم تک پہنچائیں گے

یاد رہے گذشتہ سماعت میں تحریک انصاف کے وکیل نعیم بخاری نے کہا تھا کہ پاناما کیس کی تحقیقات کے لیے عدالتی کمیشن بنا تو اس کا بائیکاٹ کریں گے، جس کے بعد سپریم کورٹ کی جانب سے دونوں فریقین کے دلائل سننے کے بعد چیف جسٹس آف پاکستان انور ظہیر جمالی نے کہا کہ عدالت کیس جاری رکھتے ہوئے پورے دلائل سنے گی۔

عدالت عظمیٰ نے پانامالیکس کیس کی سماعت جنوری کے پہلے ہفتے تک ملتوی کر دی جبکہ کیس کی آئندہ سماعت سپریم کورٹ کا نیا بنچ کرےگا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top