The news is by your side.

Advertisement

پاناما کیس کے فیصلے کا دن ، عمران خان کا سپریم کورٹ نہ جانے کا فیصلہ

اسلام آباد : تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے پاناما کیس کا فیصلہ سننے کیلئے سپریم کورٹ نہ جانے کا فیصلہ کیا ہے ، اب وہ بنی گالہ میں ہی پاناما کیس کا فیصلہ سنیں گے۔

پی ٹی آئی زرائع کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے سپریم کورٹ نہ جانے کا فیصلہ کیا ہے ، عمران خان کے وکلا اور پی ٹی آئی کے رہنما پاناماکیس کا فیصلہ سنیں گے۔

پاکستان تحریک انصاف کے ترجمان نعیم الحق کا کہنا ہے کہ گذشتہ روز عمران خان نے فیصلہ کیا تھا کہ وہ خود پاناما کیس کا فیصلہ سننے سپریم کورٹ جائیں گے لیکن رات گئے اطلاعات ملی تھی کہ سیکیورٹی خدشات موجود ہیں ، جس کے بعد فیصلہ ہوا کہ عمران خان  پاناما کیس کا فیصلہ سننے کیلئے سپریم کورٹ نہیں جائیں گے۔

دوسری جانب پاناما کیس کا فیصلہ سننے کیلئے تحریک انصاف کے 41رہنماؤں کو سپریم کورٹ کے خصوصی کارڈ جاری کیے گئے ہیں۔


مزید پڑھیں : قوم انتظارمیں ہے، سپریم کورٹ پاناما کیس کا فیصلہ جلد سنائے، عمران خان


یاد رہے دو روز قبل تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے سپریم کورٹ سے پاناما کیس کا فیصلہ جلد سنانے کی اپیل کی تھی  اور کہا تھا کہ اس وقت ملکی معیشت کو نقصان پہنچ رہا ہے اور حالات مزید بگڑتے جارہے ہیں ، پوری قوم کو پاناما لیکس کیس کے فیصلے کا انتظار ہے، فیصلہ نہ آنے کی وجہ سے پورا ملک رکا ہوا ہے، جانتا ہوں ججز پر نوازشریف مافیا دباؤ ڈال رہی ہوگی مجھے بھی دس ارب روپے کی آفرکی گئی۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ شکر ہے کہ فرینڈلی اپوزیشن کا خاتمہ ہوگیا ہے،  شریف برادران مظلوم شکلیں بناکر لوگوں کو بےوقوف بنا رہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں