site
stats
پاکستان

پاناماکیس کا فیصلہ آنے میں چند گھنٹے باقی، ریڈ زون میں سیکیورٹی ہائی الرٹ

supreme court

اسلام آباد: بڑے کیس کے بڑے فیصلے کیلئے سیکیورٹی کے بھی بڑے انتظامات کئے گئے ہیں، اسلام آباد ریڈ زون میں ہائی الرٹ ہے اور سپریم کورٹ کے اندر رینجرز، باہر پولیس اور ایف سی کو تعینات کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاناما کیس کے فیصلے کے پیش نظر وفاقی دارالحکومت میں ریڈ الرٹ ہے، پارلیمنٹ ہاؤس، سپریم کورٹ اور دیگر اہم عمارتوں کیلئے سیکیورٹی کے سخت انتظامت کیے گئے ہیں۔

اسلام آباد کے داخلی اور خارجی راستوں پر ناکے لگا کر گاڑیوں کی چیکنگ کی جارہی ہے، اسلام آباد اہم مقامات ریڈ زون اور سپریم کورٹ کے اطراف پولیس، رینجرز اور ایف سی کے تین ہزار اہلکار تعینات ہیں، پولیس کی بھاری نفری بھی ریڈ زون میں موجود ہے جبکہ رینجرز اور ایف سی کے دستے بھی سیکورٹی فرائض سر انجام دے رہے ہیں۔

رینجرز کے اعلیٰ افسران نے سیکیورٹی کا جائزہ بھی لیا، غیر متعلقہ افراد کا ریڈ زون میں داخلہ ممنوع ہے ، جب کہ میڈیا نمائندوں کو کوریج کے لیے خصوصی سیکیورٹی پاس جاری کیے گئے ہیں۔

سپریم کورٹ کے گرد حفاظتی رکاوٹیں اورخاردار تاریں لگائی گئیں ہیں، سپریم کورٹ رجسٹرار کی جانب سے جاری پاسز کے بغیر کسی کو اندر جانے کی اجازت نہیں دی جارہی۔

پولیس نے ریڈ زون میں موجود دفاتر میں کام کرنے والے افراد کو بھی دفتری ریکارڈ اپنے ساتھ رکھنے کی ہدایت کی ہے، سیاسی کارکنان کو سپریم کورٹ کی طرف جانے کی اجازت نہیں دیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top