The news is by your side.

Advertisement

پانامہ بل منظور نہ کیا گیا تو دما دم مست قلندر ہوگا، پیپلزپارٹی

کراچی : پیپلزپارٹی نے پاناما بل قومی اسمبلی سے منظور نہ کرانے کی صورت میں حکومت کیخلاف سخت احتجاج کرنے کی دھمکی دے دی۔رہنماؤں کا کہنا ہے کہ حکومت کو لگ پتہ جائے گا کہ اپوزیشن کیا ہوتی ہے.

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کی زیر صدارت پیپلز پارٹی کا اجلاس ہوا۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ پاناما بل قومی اسمبلی سے منظور نہ کرانے کی صورت میں سخت احتجاج کیا جائے گا.

اس حوالے سے سینیٹر عاجز دھامراہ کا کہنا تھا کہ قومی اسمبلی کے اجلاس میں کثرت رائے سے بل مسترد کیا گیا تو ایوان کے اندر دمادم مست قلندر ہوگا۔ قومی اسمبلی کے ایوان کے اندر دھرنا دیکر سخت احتجاج کیا جائے گا اور حکومت کو اجلاس کی کارروائی چلانے نہیں دی جائے گی۔

عاجز دھامرہ کا کہنا تھا کہ احرجاجی تحریک چلانے کیلیےاپوزیشن کی تمام جماعتوں سے رابطے کیے جائیں گے۔ حکومت کو لگ پتہ جائے گا کہ اپوزیشن کیا ہوتی ہے۔ شریف برادران کو پاناما لیکس ہی لے ڈوبے گی.

علاوہ ازیں پیپلز پارٹی نے اپوزیشن کی تمام سیاسی جماعتوں سے حمایت حاصل کرنے کا فیصلہ کر لیا ہے۔ پیپلزپارٹی کے رہنما قمرالزمان کائرہ کا کہنا ہے کہ حکومت کو سینیٹ کے فیصلے کے آگے سرتسلیم خم کرنا چاہیئے اور سمجھ داری کا مظاہرہ کرتے ہوئے قومی اسمبلی میں اپوزیشن کا بل پاس کرائے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں