The news is by your side.

Advertisement

پاناما پیپرزمیں مالٹا کے وزیراعظم کی کرپشن بے نقاب کرنے والی خاتون صحافی ہلاک

مالٹا ‌: پاناما پیپرز میں مالٹا کے وزیراعظم اوران کے ساتھیوں کی کرپشن کا انکشاف کرنے والی خاتون صحافی بم دھماکے میں ہلاک ہوگئیں، خاتون صحافی ملک میں اعلی طبقے کی کرپشن کی بڑی ناقد تھیں۔

تفصیلات کے مطابق پاناما پیپرز میں مالٹا کے وزیراعظم جوزف مسکٹ اوران کے ساتھیوں کی کرپشن کو دنیا کے سامنے بے نقاب کرنے والی خاتون صحافی اور بلاگر ڈیفنی گیلیزیا کار بم دھماکے میں ہلاک ہوگئیں ۔

ڈیفنی گیلیزیا کی گاڑی میں نامعلوم افراد نے بم نصب کیا تھا، جو انکے گاڑی میں بیٹھتے ہی پھٹ گیا، دھماکہ اس قدر شدید تھا کہ ڈیفینی کی گاڑی ٹکڑوں میں بٹ گئی اور گاڑی کا ملبہ دو ر دور تک پھیل گیا۔ دھماکے کی اطلاع ملتے ہی پولیس اور ریسکیو ٹیمیں موقع پر پہنچ گئیں اور علاقے کو گھیرے میں لیکر شواہد اکٹھے کر لئے۔

واضح رہے کہ ڈیفنی نے حال ہی میں کرپشن کے حوالے سے مضمون تحریر کیا تھا، جس میں انھوں نے وزیراعظم اور ان کے ساتھیوں کی آف شورکمپنیوں کے ذریعے مالٹا کے پاسپورٹس کی مبینہ فروخت اورآذربائیجان حکومت سے رقم کی وصولی منظرعام پرلائی تھیں۔

پاناما لیکس کے حوالے سے ڈیفینی کو ون وومن وکی لیکس کے نام سے یادکیا جاتا تھا، ڈیفینی کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لئے ہزاروں افراد نے شمعیں روشن کیں اور قاتلوں کی گرفتاری کا مطالبہ کیا، گلییزیا کے بیہمانہ قتل پر یورپ اور دنیا بھر کی اہم شخصیات نے شدید تشویش اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔

اپوزیشن نے ڈیفنی کی موت کو سیاسی قتل قراردیا جبکہ مالٹا کے وزیراعظم نے ڈیفنی کے قتل کی مذمت کرتے ہوئے واقعہ کی تحقیقات کا حکم دیدیا ہے۔

خیال رہے کہ پاناما کی فرم موساک فونیسکا کے ڈیڑھ لاکھ خفیہ دستاویزات نے دنیا کی کئی حکومتوں کو ہلا کر رکھ دیا تھا اور بعض ممالک کے صدور اور وزرائے اعظم، اور وزرا کو گھر جانا پڑا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں