پنجگور ایئرپورٹ : پی آئی اے کا طیارہ بریک فیل ہونے کے باعث حادثے کا شکار ہوا -
The news is by your side.

Advertisement

پنجگور ایئرپورٹ : پی آئی اے کا طیارہ بریک فیل ہونے کے باعث حادثے کا شکار ہوا

کراچی : پنجگور ایئرپورٹ پر پی آئی اے کے طیارے کے حادثے کی وجہ بریکوں کا فیل ہوجانا تھا، طیارے کے کچے میں اترنے کی وجہ سے ٹائر بھی پھٹ گئے۔

تفصیلات کے مطابق پنجگور ایئرپورٹ پر پی آئی اے کے طیارے کے کچے میں اترنے کا معاملہ  پر مصدقہ ذرائع کا کہنا ہے کہ اے ٹی آر طیارہ بریک فیل ہونے کی وجہ سے کچے میں اتارا گیا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ طیارہ کراچی سے روانہ ہوا تو اس کا بریک نمبر دو پہلے ہی خراب تھا جس کی اطلاع شعبہ انجینئرنگ نے طیارے کے ٹیکنیکل لاگ میں کپتان کو دے دی تھی۔

پرواز پی کے517کراچی سے پنجگور ایئرپورٹ پر لینڈ کررہی تھی، لینڈنگ کے دوران بریک نمبر ایک نے بھی اچانک کام چھوڑدیا تھا، ذرائع کے مطابق طیارے کے کپتان یحیٰ نے انتہائی مہارت کا مظاہرہ کرتے ہوئےطیارے کے پنکھوں کو ریورس کرکے اس کی رفتار کم کردی اور کسی بڑےحادثے سے بچنے کیلئے طیارے کا رخ کچے کی جانب کردیا تھا۔

حادثے کا شکار ہونے والے مذکورہ طیارے میں43 مسافر سوار تھے،جو محفوظ رہے، اے ٹی آر طیارے کا رجسٹریشن نمبر اے پی، بی کے وائی ہے،طیارے کے کچے میں اترنے کی وجہ سے اس کے ٹائر بھی پھٹ گئے تھے۔

یاد رہے کہ رواں سال 9 مئی کو ڈیرہ غازی خان سے کراچی جانے والے اے ٹی آر طیارے کے انجن میں ٹیک آف کرتے ہی آگ لگ گئی تھی، پائلٹ نے ہنگامی لینڈنگ کرتے ہوئے طیارے کو بحفاظت ڈی جی خان ایئرپورٹ پراتار لیا تھا۔

مزید پڑھیں: پنجگور ایئرپورٹ پر پی آئی اے کا طیارہ دوران لینڈنگ رن وے سے اتر گیا

اس سے قبل گزشتہ سال 21 اکتوبر کو ٹورنٹو ایئرپورٹ پر پی آئی اے کا طیارہ ایندھن فراہم کرنے والی گاڑی سے ٹکرا گیا تھا، حادثے میں طیارے کو نقصان پہنچا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں